VIJESTI / PREMIJERE

Predstavljen Hyundai Veloster N sa DCT mjenjačem

hyundai

Hyundai Veloster N

hyundai

Hyundai Veloster N

hyundai

Hyundai Veloster N

hyundai

Hyundai Veloster N

hyundai

Hyundai Veloster N

hyundai

Hyundai Veloster N

Osim bržih promjena brzina, Veloster N sa DCT mjenjačem ima i bolji obrtni moment

 

Hyundai je prošle sedmice najavio dolazak Velostera N sa DCT mjenjačem. Brže nego što smo očekivali, pred nama je upravo ta inačica Hyundaijevog sportskog coupea. Iako su se posljednjih dana pojavile špekulacije o novom, 2.5 litarskom turbo motoru, to se ipak nije desilo. Za sada, Veloster N se oslanja na isti, 2.0 turbo benzinski motor kao i u verziji s manuelnim mjenjačem, ali je zahvaljujući naprednom DCT mjenjaču oslobođen veći potencijal pogonske jedinice.

 

Sav fokus, Hyundai je preusmjerio na potpuno novi, Hyundai N DCT – osmostepeni automatski mjenjač sa duplim „mokrim“ kvačilom. Ključna riječ u nazivu je „mokro kvačilo“ što nam sugeriše da je automobil itekako spreman za žestoku sportsku vožnju, a sam mjenjač je spreman za izuzetno jak obrtni moment. Tako to izgleda kada govorimo o teoriji, a u praksi, Veloster N sa DCT mjenjačem ima 7% veći obrtni moment od verzije s manuelnim mjenjačem. Tako 2.0 litarski turbo benzinac sa 250 ili 275 KS u Performance paketu dolazi s obrtnim momentom od 377 Nm.

 

Sam mjenjač, dobio je nekoliko modova koji vam daju priliku da ga optimizirate za upotrebu koja vama odgovara. Tako ćete posegnuti za N Grin Shift (NGS) opcijom koja vam oslobađa maksimalnu snagu turbo punjača i čini mjenjač responzivnijim u vremenskom intervalu od 20 sekundi. N Power Shift (NPS) i N Track Sense Shift (NTS) kontrolišu promjene stepena prenosa u ovisnosti od situacije i potrebe automobila.

 

Početak prodaje ovog automobila u Južnoj Koreji kreće već ovog mjeseca, a nedugo zatim će uslijediti početak prodaje i na drugim tržištima.

08:43 | Apr 21, 2020

KOMENTARI (0)