VIJESTI / PREMIJERE

Predstavljen monstruozni Audi RS7

audi

Audi RS7

audi

Audi RS7

audi

Audi RS7

audi

Audi RS7

audi

Audi RS7

audi

Audi RS7

audi

Audi RS7

audi

Audi RS7

audi

Audi RS7

Najsnažniji standardni RS7 do sada

 

Potencijalni kupci Audijevih RS modela su na velikim mukama. Do sada je u opticaju bio samo RS6 Avant čiju prodaju mnogi isčekuju sa nestrpljenjem. Ipak, svi oni koji su čekali u redu za RS6, nalaze se u velikoj dilemi. „Koga izabrati?“ jer stigao je novi Audi RS7. U odnosu na stari, RS7 je daleko atraktivniji i bolji u svakom pogledu.

 

Krenimo prvo od motora. Novi RS7 pokreće 4.0 litarski biturbo V8 motor sa blagim hibridnim sistemom od 48 V. Isti motor i isti sistem se nalaze u modelu RS6 Avant. Od 0 do 100, novi RS7 stiže za 3,6 sekundi, a maksimalna brzina mu je elektronski ograničena na 250 km/h. Sa Dynamic i Dynamic Plus paketom, maksimalna brzina raste na 280, odnosno 305 km/h.

 

Kao i RS6 Avant, i novi RS7 koristi adaptivni zračni ovjes. Sa standardnim postavkama, novi RS7 je 20 milimetara niži od običnog A7. Pri brzini od 120 km/h, automobil se automatski spušta dodatnih 10 milimetara kako bi se poboljšao protok zraka preko automobila. Naravno, nemate razloga za brigu da ćete ogrebati prednji kraj vašeg RS7 na veoma strmim cestama jer automobil se lako podigne nazad na standardnu visinu.

 

Sa opcijskim RS Sport ovjesom i Dynamic Ride kontrolom, RS7 je još agilniji. Napredni ovjes sprečava ljuljanje automobila i uvijanje karoserije u krivinama zahvaljujući integrisanim ventilima u amortizerima i agresivnijim postavkama pogona koje uključuju i specifične RS1 i RS2 modove.

 

I na kraju, moramo izdvojiti pasus u kojem ćemo se diviti izgledu novog RS7. Prošli RS7 je bilo elegantan, ali nije nas oduševljavao na ovaj način. Novi RS7 sada ima izgled koji opravdava status super sportskog automobila. Agresivan izvana, uglađen unutra. Tako je najlakše opisati novi RS7. Izgled novog RS7 je, kao što smo i pisali, u velikoj mjeri inspirisan novim RS6 Avantom. U seriji, automobil stiže na 21-inčnim točkovima, a veće, 22-inčne točkove nalazimo na listi opcija, kao i RS karbon-keramičke kočnice koje su 34 kilograma lakše od standardnih čeličnih.

 

Novi RS7 iznutra posjeduje sve najmodernije tehnologije s kojima Audi raspolaže u ovom momentu. Audijev MMI se prikazuje na duplom ekranu osjetjivom na dodir, kao i virutelni kokpit. Enterijer krasi Nappa koža, kao i crna RS sportska sjedišta. Novi RS7 dolazi u 13 različitih boja, a to uključuje i dvije RS nijanse: Nardo siva i Sebring crna. Početak prodaje novog RS7 se očekuje početkom 2020., a za sada nema podataka o cijeni.

08:59 | Sep 10, 2019

KOMENTARI (0)