VIJESTI / PREMIJERE

Predstavljen novi Renault Captur

renault

Renault Captur

renault

Renault Captur

renault

Renault Captur

renault

Renault Captur

renault

Renault Captur

renault

Renault Captur

renault

Renault Captur

Druga generacija Renaultovog crossovera

 

Prošlo je skoro mjesec dana kako smo objavili prvu fotografiju novog Captura koja je neplanski „procurila“ na internet. Danas je i zvanično predstavljena njegova druga generacija, a baš kao što smo i očekivali, novi Captur je u velikoj mjeri ispod „kože“ novi Clio s kojim dijeli platformu, a samim tim i brojne mehaničke komponente.

 

Kao što smo i navikli, dizajn današnjih automobila predstavlja konstantnu evoluciju, dok se neke dramatične promjene ne dešavaju tako često. Silueta Captura je ostala manje više ista, dok su prednji i kraj zaista u potpunosti izmijenjeni. Ove promjene Captur čine primamljivijim automobilom i za mlađe kupce.

 

Novi Captur je porastao te je sada dug 4,23 m, širok 1,78 m i visok 1,57 m. Međuosovinsko rastojanje je poraslo za dva centimetra i iznosi 2,63 m što povoljno utiče na prostor u kabini. Prednji kraj dizajniran je po uzoru na novi Clio i aktuelni Megane sa klasterom prednjih svjetala u obliku slova C. Identičnu situaciju imamo i nazad te su i zadnja svjetla istog oblika, ali zauzimaju daleko manju površinu. Generalno, Renault je napravio veliki napredak s novim Capturom. Iako izmjene nisu velike, Captur djeluje uvjerljivije, mišićavije od prethodnika te samim tim i poželjnije.

 

Iznutra, Renault je napravio revoluciju. Umjesto prilično dosadnog i nemaštovitog enterijera u prošloj generaciji, dizajneri su s novom u potpunosti „otkačili“ i prošarali enterijer u dvije boje čime se naglašava mladalački duha automobila, a i nameće se odgovor na pitanje koja je ciljna grupa. Multifunkcionalni upravljač je smanjen, a ekran je povećan. Sve je potpuno moderno i u korak s trendovima. Stari R-Link infotainment sistem je naslijedio EasyLink koji je napredniji i kompatibilan sa Apple Carplay i Android Auto sistemima. Prtljažnik je takođe „narastao“, kao i sve drugo na novom Capturu. Zapremina iznosi 536 litara, čak 81 više nego na prošloj generaciji.

 

Novi Captur će u ponudi imati benzinske, dizelske i hibridne E-Tech motore. U ponudi se nalaze tri turbo benzinska TCe motora. Najmanji od njih, trocilindarski 1.0 TCe 100 razvija 100 KS i šalje TCe 90 u penziju. Sredinu predstavlja 1.3 TCe 130 GPF sa 130 KS i 240 Nm obrtnog momenta. Moguće ga je upariti sa šestostepenim ručnim i sedmostepenim DCT automatskim mjenjačem. Vrh ponude benzinaca se ogleda u 1.3 TCe 155 GPF motoru. Njegova snaga iznosi 155 KS i 270 Nm. To je poboljšanje od 5 KS i 20 Nm obrtnog momenta u odnosu na odlazeći TCe 150 kojeg mijenja.

 

Dizelaši dolaze u dvije opcije. Blue dCi motore možete naručiti sa 95 i 115 KS, a u oba slučaja pod haubom je 1.5 turbo motor. Prenos snage vrši šesto stepeni manuelac ili sedmostepeni DCT automatik. Posljednja generacija dizelskih motora nudi još veću efikasnost i dinamiku u vožnji.

 

Svakako, najzanimljiviji je hibridni, 1.6 E-Tech motor. Kao bazu koristi 1.6 turbo benzinski motor, a dodatnu snagu isporučuju dva elektromotora montirana direktno na mjenjač. Ovu tehnologiju, Renault koristi u i na svom bolidu Formule 1. Koristeći isključivo električnu energiju, automobil može preći 45 km i putovati maksimalnom brzinom od 135 km/h.

 

Početak prodaje novog Captura očekuje se krajem godine, a cijene se ne bi trebale mnogo razlikovati od njegovog prethodnika.

10:07 | Jul 3, 2019

KOMENTARI (0)