VIJESTI / PREMIJERE

Predstavljena osvježena Honda Civic Type R

honda

Honda Civic Type R

honda

Honda Civic Type R

honda

Honda Civic Type R

honda

Honda Civic Type R

Ista snaga, promjene vizuelne i mehaničke prirode

 

Iako bismo trebali biti potpuno neutralni, to je veoma teško. Da se primjetiti da je Honda Civic Type R naš omiljeni hot hatchback te smo jedva dočekvali njegov najavljeni facelift. Premijera osvježenog CTR-a je održana na Sajmu automobila u Tokiju, a sve promjene su zapravo kozmetičke prirode te je automobil ostao manje – više isti u mehaničkom smislu uz sitne promjene koje bi ipak trebale imati značajan uticaj na poboljšanje karakteristika automobila.

 

Šta nam donosi CTR-ov facelift? Pa prvenstveno, kao i na standardnim verzijama Civica, maska hladnjaka je sada nešto veća kako bi motor lakše „disao“. Hondini inžinjeri su radili na tome da dodatno „uglade“ karoseriju i poboljšaju aerodinamičku efikasnost i svedu otpor zraka na minimum. Dizajn prednjeg branika je tako doživio manje promjene, kao i spliter kojeg su prepravili tako da stvara više prijanjanja na prednjem kraju. Nazad su takođe izvršene minimalne korekcije zadnjeg branika i spojlera.

 

Pod haubom nije bilo promjena. CTR i dalje pokreće isti 2.0 turbo benzinski motor sa 306 KS i 400 Nm obrtnog momenta. Za sada nije poznato da li će Honda krenuti ponovo u pohod na rekord Nordschleifea obzirom na to da je automobil intenzivno testiran na legnedarnoj stazi u proteklih nekoliko mjeseci.

 

Ono što je moguće da je Honda zapravo razvijala i podešavala novo vješanje CTR-a koje bi trebalo doprinijeti poboljšanju voznih karakteristika. Zadnji selen blokovi CTR-a su sada tvrđi nego prije za bolji grip, a prednji ovjes je modifikovan tako da učini volan direktnijim smanjivanjem trenja. Civic Type R je dobio i novi kočioni sistem sa dvodijelnim diskovima i unaprijeđenim disk pločicama koje poboljšavaju svojstva i pojačavaju snagu kočenja pri većim brzinama.

10:08 | Jan 10, 2020

KOMENTARI (0)