VIJESTI / PREMIJERE

Premijera osvježenih GLC modela iz Affalterbacha

glcc

Mercedes-AMG GLC 63 Coupe

glcc

Mercedes-AMG GLC 63 Coupe

glcc

Mercedes-AMG GLC 63 Coupe

glcc

Mercedes-AMG GLC 63 Coupe

glcc

Mercedes-AMG GLC 63 Coupe

glc

Mercedes-AMG GLC 63

glc

Mercedes-AMG GLC 63

glc

Mercedes-AMG GLC 63

glc

Mercedes-AMG GLC 63

glc

Mercedes-AMG GLC 63

glc

Mercedes-AMG GLC 63

Povratak rekordera Norschleifea u novom ruhu

 

Mercedes je početkom godine predstavio osvježeni GLC, a nešto kasnije je stigao i GLC Coupe. SUV-manija trese svijet i tako je GLC prošle godine po prodaji nadmašio i najpopularniji Mercedesov model – C-klasu. Sada su nam stigle sportske izvedbe ovih modela, a rezultat je potpuno očekivan. Još jednom, Mercedes-AMG je dao definiciju savršenstva u vidu automobila.

 

Iako nemamo običaj da motor stavimo na prvo mjesto kada pišemo naše članke, Mercedes je izuzetak i daćemo prioritet snažnom srcu ovog moćnog automobila. Hauba krije četverolitarski V8 biturbo motor koji razvija 476 KS i 650 Nm obrtnog momenta. Sa ovim motorom, GLC do stotke ubrzava za 4 sekunde, a 4Matic+ integralni pogon svoj posao odrađuje na najbolji mogući način. Međutim, ako ste i vi poput nas, onda ćete izabrati S model. S model ima isti motor i isti 4Matic+ pogon, ali umjesto 476 KS, razvija 510 KS i ima obrtni moment od 700 Nm. Dovoljno za još dvije desetinke brže vrijeme u sprintu do 100 km/h. Sa standardnim modelom, postižete maksimalnu brzinu od 250 km/h, dok sa S izvedbom pronalazite još 20 km/h i jurite do 270 km/h. Pri tom ne morate biti Lewis Hamilton kako biste uživali u performansama ovog automobila jer se za vas brinu brojni sistemi asistencije, a jedan od njih koji se ističe je i AMG Ride Control+. Taj sistem je zadužen za kontrolu zračnog ovjesa i adaptaciju amortizera na podlogu, ali i elektronsku kontrolu diferencijala.

 

Dok su „civilne“ izvedbe GLC-a elegantne i prefinjene, sportska, AMG izvedba, ne gubi tu prefinjenost, ali vam izraz njegovog lica jasno govori kako nije raspoložen za šalu te izaziva strahopoštovanje. AMG izvedbe GLC-a nisu tek obični performantni terenci. Oni su uistinu sportski automobili u tijelu SUV-a. Prednji kraj izuzetno podsjeća na model AMG GT i AMG GT 4-door, a branik je gotovo isti kao na pomenutim modelima. Kakav bi to bio moderni AMG model bez Panamericana maske hladnjaka? Pa ne možemo reći nikakav, ali je to postalo jedno od glavnih obilježja modela iz Affalterbacha, pa ni GLC nije ostao bez ovog važnog „modnog“ dodatka. Rubovi blatobrana su širi i naprijed i nazad, kako bi se dala dinamika dizajnu, ali i prekrili točkovi koji sada imaju nešto širi trag. Nazad, GLC je dobio visokosjajni difuzor koji ne samo da izgleda dobro, već igra veoma važnu aerodinamičku ulogu kada je u pitanju prijanjanje zadnjeg kraja. Novost su ti trapezoidni završeci izduvnog sistema.

 

Šta reći o enterijeru Mercedesovih modela? Njemačko savršenstvo prožeto je jakom emocijom i strašću. Žuti marker na volanu presvučenom u brušenu kožu, daje vam osjećaj da se nalazite u pravom trkaćem automobilu, a centralni stub intrument table je izrađen od karbona. Osim karbona, Mercedes je kombinovao mekanu gumu, kožu i brušeni aluminij. Ispred vozača se nalazi digitalni klaster instrumenata, dok je na sredini smješten „tablet“ za podešavanje automobila, ali i infotainment sistema. Žuti ukrasi na sjedištima, kao i žuti konac kojim je prošiven svaki šav, daju uzbuđenje i stvaraju savršen kontrast, prepoznatljiv za AMG modele.

 

Zvanični cjenovnici još nisu objavljeni. Pretpostavlja se da će se cijena Mercedesa-AMG GLC 63 kretati oko 151.000 eura, a cijena varira u zavisnosti od izvedbe i svih dodataka koje izaberete. S modeli će biti očekivano skuplji, jer predstavljaju sami vrh ponude kada je sportski GLC u pitanju.

01:10 | Apr 17, 2019

KOMENTARI (0)