VIJESTI / AKTUELNOSTI

Prošetajte muzejom Toyota Gazoo Racinga

toyota

Toyota Gazoo Racing Europe

toyota

Toyota Gazoo Racing Europe

toyota

Toyota Gazoo Racing Europe

Bogata takmičarska historija japanskog brenda

 

Toyota Motorsport GmbH, odnosno Toyota Gazoo Racing Europe, kako odnedavno nosi ime, ima izuzetno bogatu historiju učešća u automobilističkim takmičenjima. Bilo da se radi o reliju, trkama izdržljivosti ili Formuli 1, japanski brend je uvijek izazivao mnogo pažnje. Legendarne trkačke mašine su izložene u njihovom muzeju u Kelnu u Njemačkoj.

 

Sa ili bez korona virusa, mnogi nisu u mogućnosti da priušte sebi putovanje do Njemačke i muzeja Toyotinog trkačkog odjeljenja. Na svu sreću, iz udobnosti vašeg doma, možete „posjetiti“ ovaj muzej i uživati u 3D virtuelnoj šetnji kroz ogromni kompleks. Ukoliko ste pravi zaljubljenik u autosport, onda je ovo raj za vas. Svoju šetnju kroz muzej možete započeti OVDJE.

 

Svoje takmičenje u WRC šampionatu, Toyota je započela 1975. godine kada je osnovan Toyota Team Europe (TTE). U avgustu te godine, Hannu Mikkola je donio prvu pobjedu timu na Reliju 1000 jezera, a za volanom Corolle 1600. Toyotini automobili su se odlično pokazivali u šampionatu, a najveću slavu su stekli početkom devedesetih godina kada su osvojili četiri vozačke i tri konstruktorske titule. Veliki povratak u WRC šampionat je započeo 2017. godine, pod nazivom Toyota Gazoo Racing, a do sada su osvojili jednu vozačku i jednu konstruktorsku titulu.

 

U trkama izdržljivosti, Toyota se pojavila krajem devedestih godina sa modelom GT-One. Iako se njihov prototip pokazao konkurentnim, splet nesretnih okolnosti je jednostavno bio protiv japanske ekipe iako su uspjeli osvojiti pobjedu na 24 sata Le Mana 1999. godine u klasi LMGTP. U šampionat su se vratili 2012. godine sa modelom TS030 Hybrid, a naslijedio ga je TS040 Hybrid koji je timu donio ukupno četiri šampionske titule, po dvije vozačke i po dvije konstruktorske.

 

Avantura u Formuli 1 nije pokazala prave mogućnosti Toyotinog trkačkog odjeljenja. Debitovali su 2002. godine, a u veoma kratkoj F1 karijeri, osvojili su 13 podijuma, 3 pol pozicije i 3 najbrža kruga. Uvođenjem novih pravila 2009. godine, Toyota je počela da pokazuje potencijal, a paralelno sa bolidom za 2009., razvijan je TF10, bolid koji nažalost nikada nije ugledao svjetlo dana, a prema mnogim glasinama, Toyota je u svom posjedu imala šampionski bolid koji je ipak ostao neupotrijebljen zbog finansijske krize koja je pogodila svijet tih godina.

09:13 | May 23, 2020

KOMENTARI (0)