VIJESTI / PREMIJERE

Renault Megane facelift debituje sa hibridnom tehnologijom

renault

Renault Megane E-Tech

renault

Renault Megane E-Tech

renault

Renault Megane R.S.

renault

Renault Megane R.S.

renault

Renault Megane R.S.

renault

Renault Megane

renault

Renault Megane

renault

Renault Megane

renault

Renault Megane

renault

Renault Megane

Uz punjive hibride, Renault je dodao i R.S. Line paket opreme

 

Renault je predstavio osvježeni Megane. Nakon što su u VAG koncernu obnovili liniju svojih kompaktnih modela, Renault je tek zategao bore svom Meganeu koji i dalje izgleda svježe i atraktivno, kao i prvog dana kada je predstavljen. Osim manjih vizuelnih izmjena, Megane R.S. je dobio E-Tech hibridnu tehnologiju, kao i R.S. Line paket.

 

Dakle, vizuelne promjene su minimalne i razumijemo zašto je to tako. Megane jednostavno nije zastario i to je činjenica koja je Renaultovim dizajnerima dala oduška. Tek će oni najzagriženiji fanovi Renaulta moći otkriti razlike između Phase 1 i Phase 2 Meganea četvrte generacije. Najočiglednija promjena na prednjem kraju su svjetla koja sada koriste full LED tehnologiju koja poboljšava vidljivost do 30% u poređenju sa halogenim sijalicama. Ista je priča i sa svjetlima za maglu i zadnjim svjetlima koja takođe koriste LED sijalice.

 

Prednji branik je takođe suptilno izmijenjen. Maska hladnjaka je sada nešto niže u odnosu na Phase 1, a Renault je dodao i kromirane detalje kako bi automobil izgledao ekskluzivnije i skuplje. Od ostalih primjetnih promjena izdvajaju se točkovi u veličinama od 16 i 18 inča koji se mogu dobiti u tri boje: Highland siva, Baltic siva i Solar bakrena.

 

Iznutra, osvježeni Megane je dobio novi digitalni klaster instrumenata sa 10,2-inčnim ekranom koji je povezan sa vertikalno postavljenim 9,3 inčnim ekranom osjetljivim na dodir preko kojeg upravljate infotainment sistemom. Ergonomija automobila je poboljšana uz unaprijeđenja centralne konzole uz drugačiji dizajn kontrola klime.

 

Glavne i najznačajnije promjene za kupce, desile su se pod haubom. E-Tech tehnologija razvijana u Formuli 1, svoje je mjesto našla i u osjveženom Meganeu. Tako će Megane koristiti 1.6 litarski benzinac sa dva elektromotora i automatskim mjenjačem. Elektromotori će snagu dobijati od baterija ukupne jačine 9,8 kWh. Koristeći isključivo električni pogon, Megane E-Tech može preći 50 kilometara pri brzini od 135 km/h, dok je u gradu taj domet nešto veći i iznosi 65 kilometara.

 

Modeli sa konvencionalnim SUS motorima se oslanjanju na TCe benzinske motore i provjerene, nikada čišće dCi dizelske motore. Paletu benzinskih motora predstavlja 1.3 TCe koji je dostupan u verzijama od 100, 115, 140 i 160 KS. Verzija od 100 KS je novost u ponudi, a dostupan je sa šestostepenim manuelnim mjenjačem, kao i verzija sa 115 KS. Ukoliko želite jače verzije od 140 ili 160 KS, onda možete izabrati i opcijski automatski mjenjač. Dizelaše predstavlja 1.5 dCi dostupan u verzijama od 95 i 115 KS.

 

Među novinama koje smo spomenuli je i R.S. Line koji je zapravo hronološki nasljednik GT Line paketa opreme. U principu, zadržana je ista ideja i ista forma paketa opreme. R.S. Line je kreiran za one koji finansijski ne mogu priuštiti sebi Megane R.S. ili im njegova snaga zvuči previše i nisu spremni da žive sa moćnim hot hatchbackom.

 

Upravo je i Megane R.S. doživio određene promjene. Osnovni model sada dolazi 296 KS, što je 20 KS. Obrtni moment je takođe povećan za 30 Nm i sada iznosi 420 Nm za modele sa automatskim mjenjačem, dok u verziji sa manuelnim iznosi 400 Nm što je za 10 više nego prije.

 

Osvježeni Megane stiže u Evropu na ljeto, a do tada ćemo saznati i okvirne cijene popularnog francuskog kompakta.

14:05 | Feb 3, 2020

KOMENTARI (0)