VIJESTI / PREMIJERE

Renault predstavio hibridni Clio i Captur

renault

Renault Clio E-Tech

renault

Renault Clio E-Tech

renault

Renault Captur E-Tech

renault

Renault Captur E-Tech

renault

Renault Captur E-Tech i Clio E-Tech

Početak elektrifikacije ponude

 

Iako su oba modela označena kao E-Tech, Clio će više biti hibridno vozilo, dok će Captur imati električno-hibridni sistem, a poenta je, naravno, da se smanji emisija CO2 kao i potrošnja goriva.

 

Captur će imati mogućnost da se vozi u čistom električnom "modu" nekih 50 km, u miksovanom modu oko 65 km i u gradskom modu, gdje će maksimalna brzina biti 135 km/h. To će omogućiti baterija od 400V koja će raditi sa dva elektromotora, kao i novom generacijom četvorocilindričnog 1.6 motora i hibridnim mjenjačem preko kojeg se mogu mijenjati i modovi.

 

Renault kaže da je ova ideja stigla iz Formule 1, gdje su imali dosta posla da unaprijede mjenjač kako bi svojim vozačima doprinijeli što "laganiji" način promjene stepena prenosa. Taj hibridni mjenjač bez kvačila omogućava automobilu da ga u potpunosti pokrene električni motor.

 

Kada pričamo o Clio E-Tech Hybrid, on će imati slične stvari kao Captur s tim što će imati manju bateriju, koja će moći da se regeneriše prilikom kočenja i usporavanja, takođe sistem preuzet iz Formule 1. Kao rezultat svega navedenog dolazi se do zaključka da će se konzumacija goriva spustiti za 40% u odnosu na korištenje motora sa unutrašnjim sagorijevanjem.

 

Clio će imati 138 KS dok će Captur biti na 158. Renault nije govorio mnogo o pojedinostima ali se vjeruje da je razlika u glavnom električnom motoru. Renault će svoje hibridne verzije uskoro proširiti, a očekuje se da hibridni Megane izaći na tržite već 2022. godine.

 

18:00 | Jan 11, 2020

KOMENTARI (0)