SPORT / BH AUTOSPORT

Šampionat BiH – Grupa E1: klase 14 i 15

e115

Asmir Halilagić

e115

Honda Civic Dejana Vujasina

e115

Hasan Ljubijankić

e115

Goran Dojčinović

e115

Jasmin Hrnić

e114

Stefan Pekez

e114

Vladimir Đukić

e114

Dejan Tatić

e115

Dželhad Mujkić

Predstavljanje klasa i njihovih takmičara

 

Nakon grupe Historik i grupe N, stižemo do okosnice šampionata – grupe E1. U toj grupi, takmiči se ubjedljivo najveći broj takmičara. Obzirom na to da bi bilo previše takmičara za jedan tekst, odlučili smo podijeliti grupu E1 na dva dijela, odnosno dvije klase, te tako olakšati pregled.

 

Krećemo sa klasom E1-14. Prošle godine ova klasa je dobila novog šampiona. Dejan Tatić je uspio da nakon 2017. godine i razočarenja na posljednjoj trci kada je zbog tehničkih problema ostao bez titule, Tatić je u 2018. bio nepobjediv na svakoj trci koju je vozio te slavio osvajanje druge titule u karijeri. Odbrana titule će morati pričekati. On će prve dvije trke u kalendaru (Lopare i Skradin) propustiti zbog pripreme automobila. To bi svakako mogao iskoristiti novi takmičar u klasi. Vladimir Đukić će od ove sezone nastupati u Hondi Civic koju je zamijenio do sada problematičnom Opel Corsom. Đukić je automobil sklapao „iz nule“ te će biti zanimljivo gledati njegov razvojni put. Osim Stefana Pekeza u još jednoj Hondi Civic, teško je očekivati da se pojave novi takmičari koji će izvesti cijelu sezonu.

 

Klasa za koju je najteže dati prognozu je E1-15. U klasi će se naći čak četiri vozača koja su osvajala titule u klasi, a predvodi ih Jasmin Hrnić, aktuelni prvak. Hrnić iz godine u godinu napreduje, a nakon titule u N2 osvojene 2015. godine, u svoju kolekciju je dodao i titulu u E1-15. On je za ovu godinu spremio novu Hondu Civic EG. Konkurenciju će mu predstavljati Goran Dojčinović, čovjek koji spada među najuspješnije vozače u BiH. Nakon zlatne kacige u E1-14, Dojčinović je u svoju Hondu ubacio novi motor i promijenio klasu. Prošle godine, nije uspio doći do titule. Ipak, Dojčinović je imao zimsku pauzu da riješi sve probleme na automobilu i na prvu trku dođe maksimalno spreman. Novo ime u klasi je Dejan Vujasin. On je nakon titule u N2 odlučio da potraži nove izazove i pronašao ih je u ovoj klasi. On će se takmičiti sa Hondom Civic EG koja je bila u vlasništvu Vladimira Ilića. Taj automobil spada među vrhunske te smo sigurni kako je Vujasin odabrao pravo „oružje“ za borbu. Dugogodišnji prvak klase, Hasan Ljubijankić, za prošlu godinu je kupio novi automobil s kojim nije imao previše sreće. U Loparama je izletio, a u Vlasenici i Cazinu je odustajao zbog kvarova. Dželhad Mujkić se prošle godine vratio na stazu nakon teškog prevrtanja u Cazinu 2016. godine. Tada je u potpunosti uništio svoj VW Golf, a prošle godine se vratio i čini se kao da nikada nije pauzirao. Mujkiću je prošla godina poslužila da riješi probleme s automobilom koji je tek sklopljen, a od ove godine očekivanja su znatno veća te on sam očekuje veliki napredak u odnosu na lani.

19:34 | May 3, 2019

KOMENTARI (0)