VIJESTI / PREMIJERE

Škoda predstavila Scalu G-Tec

škoda

Škoda Scala G-Tec

škoda

Škoda Scala G-Tec

škoda

Škoda Scala G-Tec

škoda

Škoda Scala G-Tec

Širenje ponude automobila sa pogonom na CNG

 

Volkswagen Grupa ima daleko najveću ponudu automobila koji imaju fabrički pogon na CNG. Najnoviji model koji se pridružuje ovoj velikoj porodici jeste Škoda Scala, automobil od kojeg se mnogo očekuje. Kako bi se razlikovala od Scale koju pokreće benzinski ili dizelski motor, na svoj naziv dobila je i nastavak, pa se ovdje radi o Scali G-Tec.

 

Već od predstavljanja u Tel Avivu krajem prošle godine, Scala je okarakterisana kao „češki Golf“. Pripada tom segmentu, ali je dimenzijama veća od Golfa. Ipak, iz Škode su odlučili da u ovaj automobil ugrade 1.0 trocilindarski TGI motor. On razvija 90 KS, a ovoliki automobil uz dodatni teret u vidu tri spremnika za CNG bi mogli predstavljati prilično veliko opterećenje za ovaj mali motor.

 

Postoje dvije verzije TGI motora. Prva je već pomenuta, 1.0 trocilindarska sa 90 KS. Ona se ugrađuje u manje automobile kao što je Volkswagen Polo, Seat Arona i sl. Drugu verziju koriste Volkswagen Golf i Škoda Octavia, odnosno veći  i teži automobili. Radi se o 1.5 litarskom motoru čija snaga iznosi 130 KS i bio bi znatno primjereniji za model kao što je Scala.

 

CNG je smješten u tri spremnika koji su oduzeli značajan prostor u prtljažniku te se njegova zapremina smanjila sa standardnih 467 litara na 339. Osim slabašnog motora, smanjen prtljažnik je još jedan minus za ovu izvedbu Scale. Sa ovom količinom CNG-a, može preći 410 km i dodatnih 220 km koristeći benzin. Jedna od pozitivnih stvari jeste da Scala G-Tec emituje 25% manje CO2 u atmosferu.

 

Još uvijek nije poznato koliko će koštati Scala G-Tec. Kao referencu možemo uzeti Volkswagen Golf TGI koji ima 130 KS i DSG mjenjač. On košta 30.300€, a Scala koristi manji, slabiji motor i ručni mjenjač, te bi trebala biti znatno jeftinija od Volkswagenovog kompakta.

17:25 | Jun 25, 2019

KOMENTARI (0)