VIJESTI / PREMIJERE

Škoda zvanično predstavila novi Superb

škoda

Škoda Superb iV

škoda

Škoda Superb iV

škoda

Škoda Superb Combi

škoda

Škoda Superb Combi

škoda

Škoda Superb

škoda

Škoda Superb

škoda

Škoda Superb

škoda

Škoda Superb

škoda

Škoda Superb

škoda

Škoda Superb

Veliki historijski značaj modela

 

Škoda je predstavila svoju najelegantniju i najluksuzniju limuzinu. Osvježeni Superb je debitovao danas na predstavljanju u sklopu IIHF Svjetskog prvenstva u hokeju na ledu, čiji je Škoda generalni pokrovitelj. Ovaj model će ući u historiju kao prvi elektrifikovani Škodin model.

 

Ono što je u prethodnih nekoliko dana izraslo u najdužu Škodinu najavnu kampanju, završilo se glamuroznim predstavljanjem Škodinog najluksuznijeg modela. Znatno povoljnija i praktičnija alternativa Volkswagen Passatu, stigla je sa određenim vizuelnim izmjenama, ali glavne promjene se odnose na ponudu motora.

 

Novi Superb je dobio deblji okvir maske hladnjaka i drugačiji dizajn otvora za zrak na dnu branika. Iako vam se prednja svjetla mogu činiti sličnim, nekome čak i istim kao i na modelu prije facelifta, ona su zapravo potpuno nova. Stara bi-xenon i LED dnevna svjetla su zamijenjena naprednijom full-LED Matrix tehnologijom, kojom Superb zalazi u Audijev stil. Prednji branik je limuzinu učinio dužim za 8 milimetara, a karavan za 6. Nazad, svjetla su takođe izmijenjena, a na vratima prtljažnika, slovni natpis „ŠKODA“ je zamijenio Škodin logo.

 

Iz Škode nisu radili skromni facelift Superba. Tako su restilizovali i ponudu aluminijskih felgi, a proširena je i paleta boja. Superb je sada moguće naručiti sa Race plavom i Crystal crnom bojom.

 

Iznutra, sjedišta su dobila nove presvlake, kao i kromirane ukrasne detalje na centralnoj konzoli i instrument tabli. Škoda je osvježila i boje šavova na sjedištima koja su presvučena u kožu i Alkantaru, dok su pretinci za odlaganje stvari dodano prošireni. Lista „Simply Clever“ dodataka je proširena duplim podom u prtljažniku karavanske izvedbe Superba, tako da je osim „površinskog“ tovarnog prostora, dio prostora dostupan i ispod prostirke prtljažnika.

 

Dolazimo do ponude motora. Sve je uobičajeno za VAG. U ponudi se nalaze tri benzinska i tri dizelska motora. Ulazni nivo predstavlja 1.5 TSI motor sa 150 KS, a druga dva benzinca su 2.0 TSI, jedan od 190 i drugi od 272 KS. Najslabiji benzinac je dostupan sa manuelnim i DSG automatskim mjenjačem, dok su 2.0 TSI motori dostupni isključivo sa DSG automatikom, a najjači je dostupan i sa 4x4 pogonom.

 

Dizelaše predstavljaju 1.6 TDI od 120 KS isključivo sa DSG motorom. Sredinu ponude sa ručnim ili automatskim mjenjačem predstavlja 2.0 TDI Evo od 150 KS, dok je najjači dizelaš takođe 2.0 TDI Evo sa 190 KS koji dolazi isključivo sa DSG automatikom, a opcionalno i sa 4x4 pogonom.

 

Najveća novost jeste hibridni pogon koji je dobio Superb. Zbog toga smo nazvali ovaj model historijskim jer je prva elektrifikovana Škoda. Plug in hibridni sistem kombinuje 1.4 TSI motor od 156 KS sa elektromotorom čija snaga iznosi 115 KS, a snaga se prenosi preko šestostepenog DSG mjenjača. Superb iV, kako je označen hibridni model, imaće 218 KS. Zahvaljujući baterijama ukupne jačine 13 kWh, Superb iV može preći 55 km koristeći isključivo električni pogon. Ukupni domet kada koristite i benzinski motor iznosi 850 km.

 

Prodaja novog Superba počinje ove godine, dok će Superb iV stići u prodajne salone početkom 2020. godine sa paketima opreme Ambition, Style, Sportline i L&K.

16:28 | May 23, 2019

KOMENTARI (0)