VIJESTI / PREMIJERE

Stigao je Mercedes-AMG A35 Sedan (VIDEO)

a35amgsed

Mercedes-AMG A35 Sedan

a35amgsed

Mercedes-AMG A35 Sedan

a35amgsed

Mercedes-AMG A35 Sedan

a35amgsed

Mercedes-AMG A35 Sedan

a35amgsed

Mercedes-AMG A35 Sedan

a35amgsed

Mercedes-AMG A35 Sedan

a35amgsed

Mercedes-AMG A35 Sedan

a35amgsed

Mercedes-AMG A35 Sedan

Mala sportska limuzina sa karakteristikama hot hatchbacka

 

Nakon prilično dugog perioda testiranja i razvijanja, Mercedes je konačno predstavio A35 AMG Sedan. Šta konkretno donosi ovaj model? Sve kvalitete hatchbacka koji je predstavljen prošle godine prenesene su u tijelo kompaktne limuzine. Tako je od hot hatchbacka nastao hot notchback. A35 AMG Sedan je potpuno novi model u ponudi, po prvi put predstavljen javnosti i biće zanimljivo pratiti reakcije tržišta.

 

Kada je u pitanju izgled modela A35 AMG Sedan, možemo reći da je sve posudio od svog „hatch“ brata. Prednji branik i maska su gotovo isti, s tim što su na Sedan izvedbi nestala dva minijaturna usmjerivača zraka koje ima hatchback. Zadnji kraj ima isti izgled kao i na hatchbacku sa dvije cijevi izduvnog sistema i difuzorom za bolje mehaničko prijanjanje u krivinama. Automobil u seriji dolazi na 18-inčnim, aerodinamčki prilagođenim felgama, a biće dostupni i 19-inčni točkovi.

 

Enterijer je urađen u karakterističnom AMG stilu. Sjedišta su izrađena od Artico kože i Dinamica mikrofibera, a dolaze u kombinaciji crne i crvene, sasvim tipičnoj za sve AMG modele. A35 AMG Sedan je dobio novi MBUX multimedijalni sistem kojim možete upravljati bez dodira, gestikulacijom u zraku. Takođe, neizostavni dio svih novih Mercedesovih modela je „Hej Mercedes“ virtualni aisstent. Klaster instrumenata je u potpunosti digitalni. Ispred vozača je displej sa obrtomjerom i brzinomjerom, a pored toga, odabirom odgovarajućeg modula, na ekranu možete vidjeti AMG Track Pace telemetriju vašeg automobila.

 

Pod haubom, nalazi se 2.0 litarski turbo motor koji razvija 306 KS i 400 Nm obrtnog momenta. Za izradu motora kao i svih njegovih komponenti korišteni su lagani materijali, ali to ne znači da je pouzdanost kompromitovana. Motor je izuzetno responzivan, živahan i efikasan. Iako se radi o izuzetno jakom i brzom sportskom automobilu, kombinovana potrošnja iznosi 7,3 l/100 km. Kako bi motor bio što efikasniji, korištene su sofisticirane tehnologije, a to podrazumijeva Camtronic varijabilnu kontrolu cilindara, inteligentno upravljanje termalnim svojstvima motora i lubrikanata, precizne piezo brizgaljke, multi-spark paljenje motora, kao i Conicshape cilindri koji smanjuju unutrašnje trenje motora i povećavaju efikasnost.

 

Snaga se na sva četiri točka prenosi preko sedmostepenog AMG Speedshift DCT mjenjača. Ovaj mjenjač je prilagođen tako da vozač u svakoj prilici, bez obzira na brzinu i obrtaje, dobija momentalni odziv i ubrzanje. Race-start funkcija predstavlja zapravo drugi naziv za launch control, a omogućuje vam najbolju moguću akceleraciju iz mjesta. Zahvaljujući izvrsnom motoru, AMG Speedshift DCT mjenjaču i AMG Performance 4Matic pogonu, A35 AMG Sedan do stotke stiže za 4,8 sekundi.

 

Iz Mercedesa nisu saopštili koliko će koštati ovaj dragulj iz Affalterbacha, a u prodaju bi trebao stići tokom ove godine.

06:57 | Mar 27, 2019

KOMENTARI (0)