VIJESTI / AKTUELNOSTI

Svi detalji koje znamo o novoj Škodi Octaviji

škoda

Škoda Octavia (2020)

škoda

Škoda Octavia Combi (2020)

škoda

Škoda Octavia Combi (2020)

škoda

Škoda Octavia (2020)

škoda

Škoda Octavia (2020)

Četvrta generacija debituje 11. novembra

 

Ubjedljivo najprodavaniji automobil u Bosni i Hercegovini je Škoda Octavija. U prvih osam mjeseci ove godine, prodata su 464 primjerka Octavije koja jednostavno nema konkurenciju. Čak ni „famozni“ Golf ne može da parira poželjnoj Čehinji. Treća generacija Octavije je definitivno postavila nove standarde i Škodu vinula visoko kada je u pitanju profit. Za nešto više od mjesec dana ćemo ugledati lice nove, četvrte generacije Octavije koja bi trebala biti još bolja od svoje prethodnice, a u nastavku vam donosimo sve detalje koje do sada znamo kada je u pitanju nova Octavija.

 

Dizajn

 

Nova Octavia neće donijeti nikakvu revoluciju u dizajnerskom smislu. Gledajući špijunske fotografije, nova Octavia će adaptirati dizajnerski pravac koji je korišten u kreiranju Scale, kao i redizajnu Superba. Podijeljena prednja svjetla odlaze u prošlost te se Škoda vraća na konvencionalna, jednodijelna svjetla koja za naš ukus izgledaju puno bolje. Octavia će biti i dalje veoma primamljiv model suverenog izgleda sa znatno širom maskom hladnjaka i dinamičnim linijama. Zadnji kraj će gotovo izvjesno dobiti slovni natpis ŠKODA koji mijenja klasični Škodin logo. Novi trend u Škodi je započet sa Scalom, a nastavljen je sa Kamiqom, redizajniranim Superbom i sada ga očekujemo i na Octaviji. Najveća izmjena na zadnjem kraju se odnosi na klaster svjetala koji će po prvi put biti horizontalno pozicioniran i prelaziti na vrata prtljažnika, nešto slično kao na Superbu.

 

Pogonske jedinice

 

Nije tajna da Škoda aktivno radi na tome da budu što „zeleniji“ proizvođač. Kao veliki prijatelji ekologije, Škoda užurbano razvija hibridne i električne automobile, a ponudu konvencionalnih motora s unutrašnjim sagorijevanjem će činiti najnoviji motori VW grupacije koji zadovoljavaju sve najstrože kriterije i norme o emisiji štetnih gasova. U ponudi benzinskih motora naći će se trocilindarski 1.0 litarski TSI motor sa 116 KS i 200 Nm obrtnog momenta. Taj motor će biti izbor kupaca kojima performanse nisu u prvom planu. Za onu drugu grupu, najbolje dolazi na kraju. U nekoj zlatnoj sredini nalazi se četverocilindarski 1.5 TSI motor sa 148 KS i 250 Nm obrtnog momenta. Vrhunac ponude je 2.0 TSI motor sa 190 KS i 320 Nm obrtnog momenta. Još ne znamo koji će motor pokretati Octaviju RS, ali ako zadrže konvencionalni motor, onda će vrh ponude biti 2.0 TSI, ali sa 245 KS. Dizelaše predstavljaju 1.6 i 2.0 TDI motori. U ponudi će se naći i G-Tec Octavia koja kao gorivo koristi CNG. Nažalost, vrlo su male šanse da se taj model nađe na tržištu u BiH, osim ako se infrastruktura punionica ne poboljša. Takođe, vrlo je moguće da novu Octaviju vidimo i u hibridnoj izvedbi koja bi mehanički bila ista kao i nova generacija Golfa GTE. U zavisnosti od motora, Octavia će biti dostupna i sa manuelnim i automatskim mjenjačem koji snagu šalju na prednju ili obje osovine.

 

Ostali detalji

 

Nova Octavia će biti bazirana na unaprijeđenoj MQB platformi što bi je trebalo učiniti još prostranijom. Očekuje se da u zadnjem redu bude više prostora za noge, kao i monstruozni prtljažnik kojem niko ne može parirati. Octavia će konačno dobiti elektronsku parking kočnicu što bi trebalo da stvori još više prostora između prednjih sjedišta. Takođe, Octavia će biti ponuđena sa potpuno digitalnim klasterom instrumenata i velikim „tablet“ ekranom na sredini. Zanimljiv detalj je i veoma moderan dvokraki volan koji djeluje osvježavajuće u odnosu na ono što smo već viđali.

 

Četvrta generacija Škode Octavije biće predstavljena u Pragu na posebnom eventu koji će biti održan 11. novembra. Određeni izvori govore kako će prvo predstaviti karavansku izvedbu, pa tek onda limuzinu. Dobar uvod u ono što nas očekuje sa novom Octavijom ćemo imati i za nešto više od dvije sedmice, kada će biti predstavljen Golf osme generacije.

17:44 | Oct 7, 2019

KOMENTARI (0)