SPORT / WRC

Tanak i Neuville u drugoj dimenziji u Njemačkoj

Estonac i Belgijanac vode „mušku“ bitku u njemačkim vinogradima

 

Sinoć je startovao 37. ADAC Reli Njemačka. Na rasporedu je bio tek jedan brzinski ispit na kojem su posade ziheraški, bez puno rizika samo započele reli. Prava akcija je uslijedila danas, a prvi brzinac je krenuo u 10:14. Nakon prvog brzinca, vodstvo je preuzeo Thierry Neuville (Hyundai) koji je SS2 Stein und Wein 1 prešao 1,7 sekundi brže od Otta Tanka (Toyota). Već na prvom brzincu smo vidjeli da će njih dvojica voditi glavnu riječ u Njemačkoj. Na trećem mjestu se drži Sebastien Ogier (Citroen), spreman da kao i uvijek, iskoristi greške konkurenata i bez velikog napora dođe do visokog plasmana.

 

Tanak i Neuville se nalaze na prvom, odnosno drugom mjestu. Nakon sedam brzinaca, dijeli ih svega 2,8 sekundi. Njihova konstantnost tokom prvog dana je zapanjujuća. Na pet od šest voženih brzinaca tokom današnjeg dana, Tanak i Neuville su se smjenjivali na prvom i drugom mjestu. Samo je na SS5 Stein und Wein 2, Tanak završio na trećem mjestu.

 

Iako je „daleko“ nepoznat pojam na reliju, reći ćemo da je Ogier daleko od vodećeg dvojca, čak 22,1 sekundu iza Tanka. Francuz je imao „mlak“ dan koji je nastojao da preživi sa što manje grešaka, a to mu i nije pošlo za rukom jer je na trećem brzincu napravio grešku nakon koje mu se ugasio auto. Ogier je itekako svjestan da je reli dug, te da je ključni dan subota kada su na rasporedu monstruozni brzinci Panzerplatte 1 i 2 na kojima možete mnogo dobiti, ali i još više izgubiti.

 

Njegova treća pozicija uopšte nije sigurna jer mu Toyotine „ajkule“ dišu za vratom. Kris Meeke je imao sasvim pristojan dan te se nalazi samo 3,5 sekunde iza Ogiera. Sa još manjim zaostatkom za Meekeom, na petom mjestu se nalazi Jari-Matti Latvala. Finac zaostaje za Meekeom 2,2 sekunde, a od Ogiera ga dijeli 5,7 sekundi.

 

Nešto dalje, sa znatno manjim šansama za podijum, na šestom mjestu nalazi se Andreas Mikkelsen. Norvežanin u Hyundaiju kasni tačno 40 sekundi za Tankom, a do podijuma će jako teško doći. Još teži izazov pred sobom ima Esapekka Lappi koji je na domaćem terenu izašao na podijum, ali u Njemačkoj se ne snalazi baš najbolje te kasni 52,9 sekundi za Tankom. Gus Greensmith je nakon Finske, stigao i u Njemačku kao zamjena za povrijeđenog Elfyna Evansa. Britanac drži solidno osmo mjesto iako se još nije navikao na WRC automobil.

 

Najveće razočarenje doživio je Dani Sordo čiji je mjenjač na posljednjem brzincu otkazao poslušnost i uništio sve šanse za podijum. Španac je do posljednjeg brzinca držao četvrto mjesto, samo 2,8 sekundi iza Ogiera. Top 10 je zaokružio stalni „uljez“, Kalle Rovanpera. Uljez, zato što se već iz relija u reli miješa u top 10 sa R5 automobilom koji je znatno slabiji od WRC mašina. Bespotrebno je napominjati da mladi Finac vodi u WRC 2 Pro šampionatu, kao i u RC2 kategoriji.

 

Reli se nastavlja sutra, osmim brzinskim ispitom Freisen 1 koji startuje u 08:12.

19:35 | Aug 23, 2019

KOMENTARI (0)