TESTOVI / NOVI AUTOMOBILI

TEST: Honda Civic 1.5 CVT Sport Plus

honda

Honda Civic Sport Plus

honda

TEST: Honda Civic 1.5 CVT Sport Plus

honda

TEST: Honda Civic 1.5 CVT Sport Plus

honda

Honda Civic Sport Plus

honda

TEST: Honda Civic 1.5 CVT Sport Plus

honda

Honda Civic Sport Plus

honda

Honda Civic Sport Plus

honda

Honda Civic Sport Plus

honda

Honda Civic Sport Plus

honda

Honda Civic Sport Plus

honda

Honda Civic Sport Plus

honda

Honda Civic Sport Plus

honda

Honda Civic Sport Plus

honda

Honda Civic Sport Plus

honda

Honda Civic Sport Plus

honda

Honda Civic Sport Plus

honda

Honda Civic Sport Plus

honda

Honda Civic Sport Plus

honda

Honda Civic Sport Plus

honda

Honda Civic Sport Plus

honda

Honda Civic Sport Plus

honda

Honda Civic Sport Plus

honda

Honda Civic Sport Plus

honda

Honda Civic Sport Plus

honda

Honda Civic Sport Plus

honda

Honda Civic Sport Plus

honda

Honda Civic Sport Plus

honda

Honda Civic Sport Plus

honda

Honda Civic Sport Plus

honda

Honda Civic Sport Plus

honda

Honda Civic Sport Plus

honda

Honda Civic Sport Plus

honda

Honda Civic Sport Plus

honda

Honda Civic Sport Plus

honda

Honda Civic Sport Plus

Sa svakom novom generacijom, Civic je sve bolji i bolji

 

Honda Civic je jedan od automobila koji najbolje govore sami za sebe. Koliko god se trudili da ga opišete riječima, teško ćete uspjeti na adekvatan način da predstavite njegov osebujan karakter koji ga izdvaja od drugih automobila. I to ne samo tog segmenta, već općenito. Civic je Hondina institucija.

 

Honda i njeni modeli su prilično slabo zastupljeni u Bosni i Hercegovini. Obzirom na to da zvaničnog zastupnika i servisera nema već godinama, takvo nešto ne iznenađuje. Ipak, situacija će se značajno promijeniti u budućnosti te će brojni ljubitelji Honde uskoro konačno moći kupiti nove modele u salonima Bunjo Grupacije, te iste održavati u njihovom ovlaštenom servisu koji će zadovoljavati najviše standarde i kriterijume.

 

Kao najavu skorog ulaska Honde na tržište Bosne i Hercegovine, pozvani smo na test nove, desete generacije Honde Civic. Honda Civic FK7 zvanično je predstavljena 2016. godine, a u Evropi postiže izvrsne prodajne rezultate u protekle dvije godine. Ni ova godina nije izuzetak te se novi Civic odlično prodaje i uživa veliku popularnost.

 

Mnogo je elemenata koji ovaj automobil čine privlačnim. Krenimo od dizajna. Nećemo se lagati, automobil posjeduje dizajn koji ni za nekoliko godina neće da zastari i u ovom momentu, privlači sve one koji su otvorenijeg uma i spremni za budućnost. Civic je duboko u „duši“ sportaš, a sa novom generacijom, to je izraženije više nego ikada prije. Sve je podređeno aerodinamičkoj efikasnosti i što boljem protoku zraka.

 

Iako se radi o Sport Plus modelu, prednji kraj automobila dosta podsjeća na performantniji i jači Civic Type R. Type R posjeduje otvore na haubi i kod bočnih usisnika na braniku, te izraženiji prednji lip spojler. Kod našeg testnog primjerka, manje su izraženi aerodinamički dodaci, ali su lip spojler i masivni bočni usisi i dalje prisutni. Sprijeda, Civic odaje sliku moći i stabilne pozicije na cesti kojom suvereno vlada. Civic FK7 je duži nego prije što se lako primjeti, a coupeovska linija krova čini automobil još dinamičnijim. Krovni spojler usmjerava zrak ka diskretnom i elegantnom spojleru na vratima prtljažnika te vam pružaju sasvim dovoljno aerodinamičkog pritiska za ovu snagu automobila. Nazad, Civic djeluje futuristički. Zadnja svjetlosna grupa je nešto veća nego na prošloj generaciji, ali je i niže pozicionirana. Dvostruki završetak izduvnog sistema upotpunjuje sportski duh koji ovaj automobil posjeduje.

 

Novi Civic je primjetno veći od prethodne generacije. Njegova dužina iznosi 4.520 mm (prošla generacija 4.300 mm), širina 1.800 mm (1.770 mm) i visina 1.435 mm (1.590 mm). Osim što je Civic sada prostraniji, to se povoljno odrazilo na njegove vozne karakteristike, a tom poboljšanju naročito doprinosi i međuosovinsko rastojanje koje sada iznosi 2.700 mm u odnosu na prijašnjih 2.595 mm.

 

Pređimo odmah na enterijer novog Civica. Iznutra, automobil nije toliko futuristički, ali je moderan i praktičan. Iz Honde su obratili pažnju na sve detalje i doveli novi Civic do savršenstva i nivoa koji je teško dostići. Sve površine koje vam dolaze „pod ruku“ su tapacirane kvalitetnim i mekanim materijalima koji vam pružaju vrhunski ugođaj u vožnji. Ono što oduševljava kod ovog automobila je prostranost i širina koju vam pruža.

 

Duža putovanja s ovim automobilom nećete ni osjetiti jer su sjedišta odlično profilisana i veoma su udobna i mekana. Nazad, iako linija krova ima padajući tok, imate dovoljno prostora za glavu, kao i za noge. Putnici na zadnjim sjedištima mogu izvući naslonač srednjeg sjedišta i koristiti ga kao stol, a na njemu se nalaze i držači za čaše. Automobil je veoma praktičan, te iako ne posjeduje veliki broj pretinaca, odnosno ne izdvaja se od drugih po tom pitanju, nudi velik prostor u postojećim pretincima. Pored već standardnih pretinaca u vratima te velikog pretinca ispred suvozača, između vozača i suvozača se takođe nalazi veliki pretinac čija dubina nas je oduševila. U njemu dolaze i držači za čaše koje možete izvaditi ili premaći ukoliko vam smetaju.

 

Ljubitelji infotainment sistema će imati zanimljivu „igračku“. Na sredini instrument table se nalazi ekran osjetljiv na dodir preko kojeg upravljate samim infotainment sistemom, ali i klimom. Sistem je intuitivan te je lagan za korištenje. Sve je logički posloženo i kompaktno za upotrebu. Ispred vozača se nalazi digitalni klaster instrumenata koji vam prikazuje brzinu, stepen prenosa, kao i niz informacija o automobilu koje birate preko komandi na volanu.

 

Ono što nam je bezbroj puta izmamilo osmijeh na lice tokom testa jeste motor Civica. Radi se o 1.5 litarskom, četverocilindričnom turbo benzincu sa čuvenim VTEC-om. Njegova snaga iznosi 182 KS koje posebno dolaze do izražaja kada ubacite u sportski mod mjenjača. Međutim, njegove performanse u sportskom modu nas nisu iznenadile. Ono što nas je ipak iznenadilo jesu njegove performanse kada uključite eko mod. Iako je automobil u sportskom modu daleko osjetljiviji i agilniji, Civic vas neće razočarati ni u eko modu.

 

Obzirom na to da se radi o veoma snažnom, turbo benzinskom motoru, pribojavali smo se da će automobil biti veoma „žedan“ te da će potrošnja biti izuzetno visoka, iznenadili smo se da je ovaj automobil trošio tek 6,4 litra u prosjeku na otvorenoj cesti, dok se u gradu ta potrošnja povećavala za samo jedan litar. Na takvoj potrošnji možemo zahvaliti vrhunskom CVT automatskom mjenjaču koji ne samo da je dobar u dinamičnoj vožnji, već svoje kvalitete pokazuje i kada je u pitanju ekonomičnost.

 

Uz vrhunski motor, Honda je ponudila i vrhunski ovjes koji po potrebi možete prilagoditi, da li će biti tvrđi ili mekši, a sve to pritiskom na jedno dugme. Kada koristite tvrđi ovjes, automobil je direktniji i precizniji na volanu. Minimalan gubitak tih osobina se osjeti kada ovjes omekšate i uživate u vožnji. Volan je precizan i predstavlja pravu vezu automobila sa cestom, ali i vozača i automobila.

 

Na kraju, možemo samo čestitati Hondinim inžinjerima na dobro odrađenom poslu i vrhunskom automobilu C-segmenta. Ukoliko želite da svaki dan iznova doživite uzbuđenje kada vidite svoj automobil, ukoliko želite da se svaki dan iznova zaljubite u svoj automobil i kažete sebi da ste napravili pravi izbor i ukoliko želite da svaki dan uživate u svom automobilu, onda će vaš izbor biti Honda Civic.

 

Tehničke karakteristike:

 

Model: Honda Civic 5D CVT 1.5 T Sport Plus
Motor: 1.5 Turbo VTEC, benzin
Snaga: 134 kW/ 182 KS
Mjenjač: 8-stepeni CVT, automatski
Pogon: prednji
Dimenzije (DxŠxV): 4.520 mm x 1.800 mm x 1.435 mm
Međuosovinsko rastojanje: 2.700 mm
Zapremina prtljažnika: 487 l
Ubrzanje 0-100 km/h: 8,2 sekunde
Maksimalna brzina: 220 km/h

Cijena testnog primjerka: 65.828 KM

20:53 | Aug 2, 2019

KOMENTARI (1)


tutututut

8000 km skuplji nego u Srbiji i Hrvatskoj

October 01st, 2019 - 9:07AM