AMG-ovi inžinjeri su ovoga puta nadmašili sami sebe. Jednu masivnu, elegantnu limuzinu su učinili „balističkom raketom“ koja u svakom momentu može postati vrhunska drift mašina
Njemački proizvođači su izgradili svoj renome u autoindustriji. Prve performantne limuzine su stizale upravo iz fabrika njemačkog trojstva, a već tada se rodila ideja o približavanju peformansi sportskih superautomobila ljudima koji žele imati snažan, dinamičan, ali istovremeno praktičan auto. Vremenom, Mercedes, BMW i Audi započinju borbu titana, a gotovo da svaka njihova limuzina ima svoju sportsku verziju. U toj borbi, inžinjeri su bili prisiljeni da pomjeraju granice i rade više nego ikada prije kako bi jednu limuzinu učinili dovoljno snažnom i dinamičnom, a s druge strane sigurnom i upotrebljivom u svakodnevnoj vožnji.
Model koji smo imali na testu je baziran na petoj generaciji moderne E-klase, kodnog imena W213. Tehnološki, najnaprednija E-klasa ikada, poslužila je kao savršena platforma za kreiranje monstruozne limuzine od preko 600 KS. Uz neograničene resurse, upotrebu najmodernije tehnologije, AMG odjeljenje je kreiralo automobil koji s lakoćom možete voziti bez straha od enormne snage koju ovaj automobil ima. Da li to znači da je E63 S AMG 4MATIC+ zapravo dosadan auto? Ni slučajno! Ukoliko ste spremni na to i imate dovoljno hrabrosti, iskoristite punu snagu prepoznatljivog M177 agregata i prepustite vaše tijelo brutalnom obrtnom momentu od čak 850 Nm.
4MATIC+ POGON
Stvari u E63 AMG S-u su veoma jednostavne zahvaljujući naprednom 4MATIC+ sistemu, pogona na sva četiri točka. Po čemu se 4MATIC+ razlikuje od standardne inačice ovog sistema? 4MATIC+ je u poptunosti varijabilan te su vam na raspolaganju tri unaprijed podešene postavke pogona: Comfort, Sport i Sport Plus, kao i Individual koji podešavate prema svojim potrebama i afinitetima. Odabirom željene opcije, sistem podešava brzinu odziva gasa, mjenjača, postavke ovjesa, upravljačkog sistema i ESP-a. Naravno, ukoliko želite biti više involvirani u vožnju, neovisno o ovim opcijama, pritiskom na M dugme, mjenjač ćete prebaciti u manuelni mod te sve promjene stepena prenosa vršite samostalno pomoću polugica iza volana. Ukoliko poželite da vam adrenalin dodatno „podivlja“, umjesto varijabilnog rasporeda snage između prednje i zadnje osovine, možete odabrati opciju koja svu snagu šalje na zadnju osovinu. Tada ova elegantna limuzina postaje prava drift mašina koja za tili čas može uništitit par stražnjih guma.
LAUNCH CONTROL
Još jedna zanimljiva opcija u ovom modelu je Race Start koja je već upotrebljavana na nekim drugim AMG modelima, ali je uz poboljšanu upravljačku logiku, ova funkcija pojednostavljena. Race Start nije ništa drugo, već preimenovani launch control koji je AMG usavršio do te mjere da je njegova upotreba svedena na izbor jedne od tri opcija: Sport, Sport Plus i Race. Nakon toga, vaše je samo da do kraja pritisnete papučicu kočnice, a zatim i papučicu gasa, "nabijete" obrtaje i kada ste spremni, samo skinete nogu sa kočnice. Tada ćete iskusiti nevjerovatnu snagu i ubrzanje ovog automobila kojem su potrebne samo 3,4 sekunde da stigne do 100 km/h. Ukoliko imate dovoljno dugu „pistu“ ispred vas, 250 km/h je vaš elektronski limit koji je postavio AMG, dok modeli sa AMG Driver paketom dostižu limitiranih 300 km/h.
KOČIONI SISTEM
Kako izgleda zaustavljanje kada postignete maksimalnu brzinu? Snaga bez kontrole nikada nije bila efikasna, stoga je Mercedes kreirao izuzetno efikasan kočioni sistem koji vam daje sigurnost da ćete zaustaviti ovu divlju zvijer na sasvim siguran način. U seriji, AMG svojim kupcima nudi kompozitni kočioni sistem sa masivnim ventiliranim i perforiranim kočionim diskovima. Kompozitni dizajn je osmišljen tako da smanji gubitak kočione sile čak i u ekstremnim uslovima i umanji uticaj neamortizovanih masa na točak. Prednji diskovi imaju promjer od 390 mm i debljinu od 36 mm sa šestoklipnim fiksnim kliještima, dok su zadnji nešto manji i tanji te njihov promjer iznosi 360 mm i debljina 26 mm, a kliješta su jednoklipna plivajuća.
OVJES
Obzirom na to da se radi o visokoperformantnoj verziji, orijentisanoj ka sportskoj, dinamičnoj vožnji, očekivali biste da je udobnost kompromitovana radi boljeg ponašanja u krivinama. Međutim, Mercedes-AMG je i za to našao specifično rješenje koje se zove Air Body Control. Sofisticirana inačica zračnog ovjesa vam omogućava da savršeno precizno kalibrirate ovjes vašeg automobila, a svaki točak se zasebno kontroliše zahvaljujući sistemu odvojenih ventila koji zavisno od situacije podešavaju amortizere. Ponovo, Mercedes vam nudi tri opcije: Comfort, Sport i Sport+, a na vama je da ih odaberete u skladu sa situacijom i upotrebom vašeg automobila. Ukratko rečeno, ukoliko se vozite po nekoj neravnoj cesti, odabraćete „Comfort“, a ukoliko lovite najbolje vrijeme na stazi, izabraćete „Sport+“.
EKSTERIJER
Jedan od posljednjih „žestokih“ AMG modela koji ne koristi karakterističnu „Panamericana“ masku hladnjaka je upravo E63 S. Specifični AMG karakter je u potpunosti utjelovljen u novom E63 S AMG. Izvana, E63 S AMG djeluje savršeno skladno i elegantno, djeluje potpuno umirujuće na vas dok ga gledate. Zatvorite vaše oči, upalite motor i pomislićete da se radi o zloćudnom bombarderu, istinskom predatoru. Najbolje bi bilo da ga uporedimo sa Jamesom Bondom. Galantan izvana, đavolji iznutra. Prednji kraj automobila je maksimalno „otvoren“ za bolji protok zraka ka pogonskoj jedinici, ali i kočnicama. Na blatobranu se nalaze V8 biturbo oznake koje nam jasno stavljaju do znanja da sa ovom mašinom moramo rukovati s oprezom. Straga, na samom dnu branika nalazi se karbonski difuzor sa četverostrukim završecima izduvnog sistema koji proizvode zastrašujuću grmljavinu 4.0 V8 biturbo motora. Ekskluzivno za E63 S AMG, Mercedes je spremio i set crnih 20-inčnih točkova sa bijelim obrubom koji je moguće naručiti samo za ovaj model.
ENTERIJER
Sportska elegancija – najbolji opis enterijera. Da li je moguće spojiti tako nešto? Očigledno da jeste. Kada kupite superautomobil, vi imate performanse, a ni slučajno ne pomišljajte na komfor. U ovom slučaju, sve imate u jednom automobilu koji je podjednako dobar i za porodično putovanje do rivijere, ali ukoliko kojim slučajem prolazite pored trkaće staze, možete se zabaviti bez ikakvih problema, kao da vozite AMG GT.
Pod rukom se nalazi AMG Performance upravljač presvučen nappa kožom, sa zaravnjenim donjim dijelom i perforiranim sekcijama za hvatanje volana. Sportski dizajn je kompletiran aluminijskim polugicama AMG Speedshift mjenjača i oznakom na „12 sati“.
AMG Dynamic Select je poput joysticka koji vam služi za podešavanje čitavog niza parametara kao što su karakteristike motora, transmisije, ovjesa, ESP-a, upravljačkog sistema, a možete direktno utjecati na dinamičnost vašeg vozila aktivno podešavajući setup.
U vožnji, vaše tijelo je obavijeno AMG Performance sjedištima koja su ergonomski oblikovana, ali su i dizajnirana tako da pored vrhunskog i beskompromisnog komfora, vašem tijelu pružaju bočnu i lumbalnu potporu čak i pri najvećim brzinama i najvećim vrijednostima G-sile koju ćete zasigurno osjetiti u punoj snazi ukoliko oslobodite sav potencijal motora.
Tehničke karakteristike:
Model: Mercedes-AMG E63 S 4Matic+
Motor: 4.0 litarski, V8 biturbo, benzin
Snaga: 450 kW/ 612 KS
Mjenjač: AMG Speedshift 9G, automatik
Pogon: 4Matic+ pogon na sva četiri točka
Dimenzije (DxŠxV): 4.988 mm x 1.907 mm x 1.460 mm
Međuosovinsko rastojanje: 2.939 mm
Ubrzanje 0-100 km/h: 3,4 sekunde
Maksimalna brzina: 250 km/h
Cijena: 186.682,00 KM
Margo
Thanks for οne'ѕ marvelous posting! I ѕeriously enjoyed reading іt, y᧐u are a grеat author. I wilⅼ be suгe to bookmark yojr blog ɑnd ԝill eventually ϲome back ѕometime ѕoon. I want to encourage you to ultimately continue your greаt work, have a nice morning! Ԝould You Feel free to surf tо my website; Mega Togel Bandar Daftgar Togel
January 30th, 2021 - 9:04PM