TESTOVI / NOVI AUTOMOBILI

TEST: Toyota Corolla Hybrid 1.8 HSD

toyota

Toyota Corolla Hybrid

toyota

Toyota Corolla Hybrid

toyota

Toyota Corolla Hybrid

toyota

Toyota Corolla Hybrid

toyota

Toyota Corolla Hybrid

toyota

Toyota Corolla Hybrid

toyota

Toyota Corolla Hybrid

toyota

Toyota Corolla Hybrid

toyota

Toyota Corolla Hybrid

toyota

Toyota Corolla Hybrid

toyota

Toyota Corolla Hybrid

toyota

Toyota Corolla Hybrid

toyota

Toyota Corolla Hybrid

toyota

Toyota Corolla Hybrid

toyota

Toyota Corolla Hybrid

toyota

Toyota Corolla Hybrid

toyota

Toyota Corolla Hybrid

toyota

Toyota Corolla Hybrid

toyota

Toyota Corolla Hybrid

toyota

Toyota Corolla Hybrid

toyota

Toyota Corolla Hybrid

toyota

Toyota Corolla Hybrid

toyota

Toyota Corolla Hybrid

toyota

Toyota Corolla Hybrid

toyota

Toyota Corolla Hybrid

toyota

Toyota Corolla Hybrid

toyota

Toyota Corolla Hybrid

toyota

Toyota Corolla Hybrid

toyota

Toyota Corolla Hybrid

toyota

Toyota Corolla Hybrid

toyota

Toyota Corolla Hybrid

toyota

Toyota Corolla Hybrid

toyota

Toyota Corolla Hybrid

toyota

Toyota Corolla Hybrid

toyota

Toyota Corolla Hybrid

toyota

Toyota Corolla Hybrid

toyota

Toyota Corolla Hybrid

toyota

Toyota Corolla Hybrid

toyota

Toyota Corolla Hybrid

toyota

Toyota Corolla Hybrid

toyota

Toyota Corolla Hybrid

toyota

Toyota Corolla Hybrid

toyota

Toyota Corolla Hybrid

toyota

Toyota Corolla Hybrid

toyota

Toyota Corolla Hybrid

Provjereni recept iz Toyotine kuhinje po dvanaesti put u historiji „razgalio“ vozačka čula

 

Od pojave prvog automobila pa do danas, predstavljene su stotine i stotine modela koji su egzistirali, zatim bili gašeni, pa naknadno „oživljavani“. Ipak, rijetki su oni o čijem gašenju nikada nije bilo govora već su krucijalni dio ponude svojih brendova. Zamislite Mercedes bez C-klase, Volkswagen bez Golfa, BMW bez Serije 3, Hondu bez Civica... Postoje brojne legende autoindustrije. Jedna je ipak posebna i bez konkurencije. Sa preko 45 miliona prodatih primjeraka, 12 generacija, Corolla je daleko najprodavaniji model u historiji te zaslužuje posebno poštovanje.

 

Toyotina ikona je od svog uvođenja 1966. godine zamišljena je kao automobil koji donosi inovacije u svijet automobila, a pri tom je pristupačan i dostupan širokim narodnim masama. Pristupačna cijena, inovativna tehnologija u svom vremenu, obogaćene su novim vrlinama kao što su efikasnost i ekološka prihvatljivost. Danas je Corolla stasala u definitivno jedan od najpristupačnijih i najpoželjnijih kompaktnih modela na tržištu. Sa novom generacijom Corolle smo se na kratko upoznali u junu ove godine, a sada smo imali priliku da sedam dana „živimo“ s Corollom Hybrid u sedan izvedbi te vam u nastavku donosimo naše utiske.

 

Automobili su naša strast te ih posmatramo na drugačiji način nego što bi neko drugi. Obzirom na to da se radi o Corolli, daćemo sebi slobodu da je personifikujemo u tijelu jedne djevojke. Tako ćemo Corollu predstaviti kao lijepu, smjernu i povučenu, ali veoma inteligentnu djevojku sa brojnim vrlinama, snažnim karakterom. Iako možda postoje i ljepše djevojke od nje, vi je želite baš takvu kakva jeste jer je savršen izbor za vas i vašu porodicu. Upravo takva je nova Corolla. Diskretan i skladan dizajn automobila vas ne čini previše upadljivim, ali ste istovremeno ponosni što vozite jedan lijep i elegantan automobil koji će vama i vašoj porodici priuštiti stotine hiljada ugodnih i bezbrižnih kilometara.

 

Prednji kraj je tipično „japanski“. Široki „osmijeh“ koji stvara masivna maska hladnjaka se završava ukrasnim elementima u obliku slova C u kojima su smještena svjetla za maglu. Prednja svjetla prate smjer kojim je dizajniran automobil te prate liniju kromiranog ukrasnog elementa u kojem se nalazi i posebni, plavi Toyotin logo koji sugeriše da se radi o automobilu s hibridnim pogonom. Corolla u sedan izvedbi predstavlja mješavinu klasične limuzine i modernog četverovratnog coupea obzirom na blago padajuću liniju krova. Sve to djeluje veoma elegantno i primamljivo – bravo za Toyotine dizajnere. Zadnji kraj predstavlja evoluciju dizajna prošle generacije, sa nešto drugačije dizajniranim klasterom zadnjih svjetala.

 

Dužina automobila od 4.630 milimetara predstavlja rast od 10 milimetara koji je povoljno uticao na prostor u kabini, dok je bez obzira na dodatnih 10 milimetara, Corolla zadržala isto međuosovinsko rastojanje od 2.700 milimetara. Nova Corolla je u širini ostala gotovo ista, ali svejedno je dovoljno prostora da čak ni dva korpulentnija muškarca ne smetaju jedan drugom na prednjim sjedištima. Ako moramo istaći neku manu sedan izvedbe, to je nešto manji prostor za glavu za putnike na zadnjim sjedištima koji je smanjen zbog linije krova, međutim, taj problem je rješiv odabirom karavanske verzije, a ukoliko imate manju djecu, onda će i sedan biti sasvim dovoljan. Kada enterijer automobila u pitanju, prtljažnik nas je posebno prijatno iznenadio svojom veličinom i dubinom te je sasvim jasno kome je ovaj automobil namijenjen. Corolla je savršen član porodice i pravi limeni ljubimac i vaš limeni prijatelj.

 

Uprkos  pozamašnoj dužini i širini, Corolla je veoma okretna i lagana za vožnju te smo njenu snalažljivost testirali u uskim sarajevskim uličicama. Rezultat? Da je još lakša, bila bi poput Yarisa. Za Corollu ne postoji pravi izazov. Ukoliko se zaputite u nepoznato, precizan i detaljno mapiran navigacijski sistem koji se prikazuje na centralnom ekranu će vas odvesti bilo gdje, a vaše je samo da pratite upute koje dobijate i na ekranu iza volana te vas pogled na upute minimalno ometa u vožnji. Infotainment sistem je veoma intuitivan te se lako snaći i koristiti ga, a ukoliko volite fizičke tipke, one su takođe tu, te i preko njih možete sasvim jednostavno doći do željene opcije.

 

Kvalitet izrade enterijera je na zavidnom nivou. Iako Toyota ima svoj premium brend (Lexus), ovakav enterijer je sasvim primjeren i u nekom njihovom modelu. Sjedišta su savršeno profilisana i maksimalno podesiva sa podrškom za lumbalni dio kičme. Osim toga, veoma su mekana, te čak ni duga putovanja nećete ni osjetiti u ovim „foteljama“. Pod rukom je ugodna i kvalitetno obrađena guma te je upotreba tvrde plastike svedena na minimum. Pohvale za Toyotu koja pridaje ovoliko pažnje detaljima čak i u ovom segmentu.

 

Najbolji utisak na nas je ostavila savršena pogonska jedinica ovog automobila. Testni primjerak je pod haubom imao 1.8 četverocilindarski benzinski motor koji u kombinaciji sa elektromotorom razvija 120 KS. Iako brojka od 120 KS na prvi pogled ne izgleda mnogo, ali dobra kombinacija pouzdanog i okretnog benzinca s elektromotorom koji ima permanentni magnet snage isporučuje respektabilne performanse za jedan izrazito porodični automobil. Od 0 do 100 ubrzava za 11 sekundi, a maksimalna brzina mu je 180 km/h. Pri tom, ne morate da brinete o potrošnji goriva. U gradu, gotovo da vam ni ne treba benzinski motor. Zahvaljujući čestim semaforima i karakterističnim gužvama za Sarajevo, baterija je uvijek bila na zadovoljavajućem nivou napunjenosti te smo kroz grad koristili gotovo isključivo električni pogon. Najbolje od svega je činjenica da električnu energiju ne možete nikada do kraja potrošiti jer na svakom kočenju, elektromotor šalje kinetičku energiju nazad u bateriju i stvara se svojevrsni „perpetuum mobile“.

 

U vožnji, Corolla je besprijekorna. Osim što je zvučna izolacija dovedena do savršenstva te je unutrašnjost blatobrana obložena platnom koje je veoma čvrsto i otporno na vanjske uslove. MacPhersonov prednji ovjes savršeno upija sve neravnine te su svi udari veoma blagi i tupi te ih gotovo ne osjetite. Da, postoji automobil koji je moguće voziti na bh. cestama i pri tom uživati u ugodnoj i prijatnoj vožnji, a pri tom ne morate izdvojiti veliku sumu novca za masivni terenac. Dovoljna vam je i Corolla.

 

Dakle, ukoliko ste u potrazi za porodičnim automobilom koji je atraktivan, ali ne previše upadljiv; snažan, ali ne i divlji; ekonomičan, ali i dovoljno uzbudljiv, onda nema potrebe da tragate dalje. Toyota Corolla je savršen izbor za vas. Uz povoljnu cijenu i mizernu potrošnju goriva, Corolla sedan će se u vašoj porodici nametnuti kao najbolji štediša i najbolja investicija. Uz karakterističnu Toyotinu pouzdanost, te akcijske cijene, ako ste u potrazi za automobilom ovog segmenta, onda je ovo jedna od boljih opcija te svakako treba ući u uži izbor. Činjenica da je jedan od finalista za Automobil godine u Evropi treba vas dodatno približiti ovom japanskom kompaktu, a mi vam garantujemo da je sasvim zasluženo u finalu te da se nećete pokajati.

 

Tehničke karakteristike:

 

Model: Toyota Corolla Hybrid 1.8 HSD Sol Tech Pack

Motor: 1.8 benzinski + sinhroni elektromotor sa permanentnim magnetom snage

Snaga: 90 kW/ 120 KS

Mjenjač: CVT, automatski

Pogon: prednji

Dimenzije (DxŠxV): 4.630 mm x 1.780 mm x 1.435 mm

Međuosovinsko rastojanje: 2.700 mm

Zapremina prtljažnika: 471 l

Ubrzanje 0-100 km/h: 11 sekundi

Maksimalna brzina: 180 km/h

 

Cijena osnovnog modela: 33.000 KM
Cijena osnovnog hibridnog modela: 46.200 KM
Cijena testnog primjerka: 52.450 KM

11:30 | Dec 10, 2019

KOMENTARI (0)