SPORT / BH AUTOSPORT

Treća trka – treći pobjednik?

Prve dvije trke ove godine ponudile vrhunska uzbuđenja

 

Brdski šampionat u BiH odavno nije bio zanimljiviji. Vozači uprkos teškim vremenima za ovaj sport, ostavljaju srce na stazi i guraju jedni druge do krajnjih granica. U Loparama smo vidjeli veliki napredak u odnosu na prošlogodišnja vremena te to samo govori koliko je šampionat dobio na vozačkom kvalitetu.

 

Publika je mogla uživati u vožnjama Armina Mujkanovića i Milena Simića koji su bez obzira na to što voze veoma slabe automobile, bili među najatraktivnijima na stazi. Draško Cunjak i Harun Hadžić su oduševili u Grupi N, svaki u svojoj klasi. Đukić je pokazao veliku volju i strast za utrkivanjem nakon izlijetanja u subotu te je u nedjelju odvezao još jednu odličnu trku. Vujasin i Hrnić podižu klasu E1-15 na jedan novi nivo, a Vujasin je bio nadomak rekorda postavljenog u STW automobilu. Klasa E1-16 ove godine je izgubila svoj sjaj i titulu jedne od uzbudljivijih. Iako je Kukić slavio u Loparama, Salih Ljubijankić bi po svemu sudeći mogao osvojiti jednu laganu titulu ove godine jer je njegov najveći rival, Bakir Hadžić, odustao u Skradinu, a u Loparama se nije ni pojavio.

 

Nema odmora za vozače i njihove automobile. Već ovog vikenda vozi se brdska trka u Vlasenici nakon koje bismo mogli dobiti i trećeg pobjednika. U Skradinu je pobijedio Ljubijankić, u Loparama Vujasin, a ovog vikenda očekujemo ponovo rekorde u klasama, ali i obaranje glavnog rekorda staze.

 

Tradicionalno, trku organizuje AMD Vlasenica. Staza u Vlasenici duga je 5.650 metara, a njena minimalna širina iznosi 6 metara. Iz godine u godinu, dijelovi staze u Vlasenici se rekonstruišu i postavlja se nova podloga. U skladu sa finansijskim mogućnostima, organizatori se trude da takmičarima obezbijede prihvatljive uslove te nastavljaju dugogodišnju tradiciju ove trke.

 

Rekord staze nije oboren u Loparama, a već u Vlasenici bismo mogli pričati o novom najbržem vremenu ikada. Ko su glavni favoriti? Pa ljudi čije su borbe najviše prepričavane u historiji bh. šampionata. Suad Hota bi se u Vlasenici konačno trebao vratiti na stazu sa svojom Lanciom Deltom Integrale, a Miroslav Josipović se sve više navikava na svoju Ladu Vestu TC1. Upravo se od njih očekuje najviše, a publika će sigurno uživati u dvoboju njima veoma dragih vozača.

 

Trkački vikend počinje u subotu, 13.7.2019. kada se voze dva slobodna treninga. Start prvog treninga je planiran u 12:30, dok se drugi vozi sat vremena kasnije. U nedjelju, 14.7.2019. start trke je planiran za 11:00, dok će se svečano proglašenje pobjednika održati na gradskom trgu u Vlasenici.

16:07 | Jul 10, 2019

KOMENTARI (0)