TESTOVI / RABLJENI AUTOMOBILI

Vozili smo: ABT VW Multivan Bulli 2.0 TDI

vw

ABT VW Multivan Bulli

vw

ABT VW Multivan Bulli

vw

ABT VW Multivan Bulli

vw

ABT VW Multivan Bulli

vw

ABT VW Multivan Bulli

vw

ABT VW Multivan Bulli

vw

ABT VW Multivan Bulli

vw

ABT VW Multivan Bulli

vw

ABT VW Multivan Bulli

vw

ABT VW Multivan Bulli

vw

ABT VW Multivan Bulli

vw

ABT VW Multivan Bulli

vw

ABT VW Multivan Bulli

vw

ABT VW Multivan Bulli

vw

ABT VW Multivan Bulli

vw

ABT VW Multivan Bulli

vw

ABT VW Multivan Bulli

vw

ABT VW Multivan Bulli

vw

ABT VW Multivan Bulli

vw

ABT VW Multivan Bulli

vw

ABT VW Multivan Bulli

vw

ABT VW Multivan Bulli

Kraljevski luksuz na četiri točka

 

Došlo je vrijeme da ispratimo T6 u zasluženu „penziju“ i poželimo dobrodošlicu facelift verziji T6.1. I dok se u Amsterdamu održava svjetska medijska prezentacija novog T6.1, mi smo u Sarajevu iskoristili priliku da se na naš način pozdravimo sa T6 generacijom. Dobili smo priliku da se na kratko družimo sa modernim „Bullijem“. Kako uvijek nastojimo da našim čitateljima ponudimo nešto drugačije, danas ćemo vam prezentovati „Bullija“ sa ABT tuning paketom.

 

Dakle, odmah da podvučemo crtu da ovo nije tek obični T6 Multivan, već se radi o „Bulli“ paketu koji nudi luksuz koji je teško opisati. Primjerak s kojim smo se danas družili je kuća na točkovima. Kabina „Bullija“ je potpuno automatizovana te gotovo sve pomičete pritiskom na dugme. „Bulli“ može primiti sedam putnika: dva naprijed, tri na zadnjoj klupi i dva u srednjem redu koji se smještaju u „fotelje“ sa bočnim naslonjačima. Sjedišta su presvučena u kombinaciju kože i Alcantare, a ovjes savršeno upija sve neravnine čak i na cestama kakve su u BiH te vam putovanja u „Bulliju“ predstavljaju pravo zadovoljstvo. Svoj T6 Multivan „Bulli“ s lakoćom možete pretvoriti u kampera, a unutra imate i krevete za spavanje. Na krovu se nalazi i rasklopiva tenda koja predstavlja savršen zaklon i proširenje „životnog prostora“.

 

Izvana, T6 Multivan svakako izgleda veoma atraktivno, a u „Bulli“ izvedbi, ukupni dojam je još bolji. Obojen u veoma privlačnu Indium nijansu sive, „Bulli“ dosta krase i kromirani detalji: kromirana maska hladnjaka, kromirana lajsna koja se prostire cijelom širinom prednjeg branika, zatim ispod bočnih prozorskih stakala, kao i pri samom dnu vrata. Krom nalazimo još na vratima prtljažnika koji osim ukrasne, ima i zaštitnu ulogu. Iako je Multivan nastao od „kombija“, moramo priznati da nikada nismo vidjeli atraktivniji „kombi“. Oznake „Bulli“ kao i „Generation Six“ možete naći na blatobranima, odnosno na okviru bočnih vrata.

 

Došli smo do dijela u kojem govorimo o motoru. Pod „Bullijevom“ haubom se nalazi 2.0 litarski TDI motor čija snaga po fabričkoj specifikaciji iznosi 204 KS. Primjerak koji smo mi danas vozili je dobio tretman u ABT-u te ta snaga iznosi 235 KS uz 490 Nm (40 više u odnosu na fabričkih 450 Nm). Obzirom na to da se radi o veoma velikom i teškom automobilu čija snaga nije zanemariva, ne treba vas iznenaditi nešto veća potrošnja automobila iako se radi o dizelašu. Snagu na prednje točkove prenosi sedmostepeni DSG automatski mjenjač koji munjevito brzo mijenja stepene prenosa što ovaj automobil čini veoma agilnim i brzim uprkos njegovoj masi.

19:34 | Aug 31, 2019

KOMENTARI (0)