TESTOVI / NOVI AUTOMOBILI

Vozili smo: Toyota Corolla Hybrid 2.0

toyota

Toyota Corolla Hybrid

toyota

Toyota Corolla Hybrid

toyota

Toyota Corolla Hybrid

toyota

Toyota Corolla Hybrid

toyota

Toyota Corolla Hybrid

toyota

Toyota Corolla Hybrid

toyota

Toyota Corolla Hybrid

toyota

Toyota Corolla Hybrid

toyota

Toyota Corolla Hybrid

toyota

Toyota Corolla Hybrid

Hibrid nikad nije bio atraktivniji

 

Nova Toyota Corolla je na tržište Bosne i Hercegovine stigla u martu ove godine. Dvanaesta generacija Toyotinog kompakta donosi odgovore na pitanje šta je čini najprodavanijim automobilom na svijetu. Za dvanaest generacija i ukupno 53 godine koliko model postoji, prodato je preko 50 miliona primjeraka Corolle! Nakon kraže testne vožnje, rekli bismo da je Corolla bolja nego ikada i da je posebno atraktivna mlađim kupcima.

 

Novu generaciju Corolle, Toyota nudi i u GRMN, sportskoj izvedbi. Međutim, mi smo se definitivno zaljubili čak i u ovu „običnu“ Corollu. Istina, nije baš obična. Radi se o hibridnoj Corolli koju kupci mogu naručiti sa 1.8 i 2.0 turbo benzinskim motorom. Mi smo se „poigrali“ sa modelom koji pod haubom ima jači, 2.0 motor koji razvija 180 KS. Iako se ne radi o sportskom automobilu, u „Sport“ modu vožnje, motor itekako postaje osjetljiviji i brže reaguje na stisak papučice gasa. Snaga se prenosi na prednje točkove preko CVT automatskog mjenjača.

 

Što se tiče dizajna nove Corolle, možemo samo upotrijebiti riječi hvale za kreatore ovog veoma atraktivnog automobila. Atraktivno, kompaktno i skladno. Nešto što mnogi dizajneri današnjice ne mogu da izbalansiraju na pravi način te uvijek fali neki segment. Toyotini dizajneri su kreirali veoma atraktivan automobil koji će biti podjednako primamljiv mladim kupcima, ali će ga s lakoćom prihvatiti i nešto konzervativniji kupci.

 

Iznutra, Toyota je novu Corollu dovela do savršenstva te kreirala kabinu po mjeri vozača i putnika. Vozač i suvozač imaju pregršt prostora, no nešto viši putnici na zadnjim sjedištima će imati manje prostora za noge. Ipak, govorimo o hatchback varijanti koja je najmanja u ponudi. Za one kojima treba više prostora, tu su Corolla Sedan i Corolla Touring Sports. Svi materijali su veoma ugodni na dodir i osjećate se ugodno u automobilu, a sjedišta su izuzetno udobna i u potpunosti podesiva.

 

U vožnji, Corolla se ponaša izvrsno ukoliko pogledamo o kojem se segmentu radi. Ono što generalno krasi japanske automobile jeste izvrsno ležanje i prijanjanje za cestu, a naš testni primjerak nas je pratio u stopu čak i kroz najoštrije nizove krivina. Volan je direktan, ali ne previše što je izraženo kod većine novijih automobila te nerijetko gubite pravi osjećaj. Sa Corollom je to drugačije te je volan znatno bolji „prenosnik“ informacija sa ceste.

 

Sumirajući sve utiske o novoj Corolli, dolazimo do zaključka da je Toyota postavila domaći zadatak konkurenciji. Titulu najprodavanijeg automobila u historiji nastavljaju braniti i u novoj generaciji, te vam i nakon kratke vožnje postane jasno zašto se preko 50 miliona kupaca odlučilo baš za Corollu. Sigurni smo da će nova Corolla nastaviti dominaciju i u dvanaestoj generaciji, a upravo najsvjetliju budućnost predviđamo hibridnoj Corolli koja hibridnu tehnologiju čini atraktivnijom nego ikada prije.

20:58 | Jun 22, 2019

KOMENTARI (0)