TESTOVI / NOVI AUTOMOBILI

Vozili smo: Toyota RAV4 HSD 2WD Style

toyota

Toyota RAV4 Hybrid

toyota

Toyota RAV4 Hybrid

toyota

Toyota RAV4 Hybrid

toyota

Toyota RAV4 Hybrid

toyota

Toyota RAV4 Hybrid

toyota

Toyota RAV4 Hybrid

toyota

Toyota RAV4 Hybrid

toyota

Toyota RAV4 Hybrid

Japanski snagator kao prijatelj prirode

 

Na nedavno održanom Toyota Hybrid Trailu imali smo priliku da upoznamo novu hibridnu Corollu koja nas je u potpunosti oduševila, međutim, potpuna fascinacija je nastupila kada smo sjeli za volan „zvijezde“ dana. Naravno, radi se o modelu RAV4. Toyotin „mlađi“ terenac ove godine puni 25. godina, a u svojoj petoj generaciji stigao je do nekog sasvim novog nivoa.

 

RAV4 je jedan od najpopularnijih Toyotinih modela u Bosni i Hercegovini, te uz Corollu i Yarisa predstavlja ključ uspjeha ovog brenda na našoj teritoriji. Kupci prepoznaju RAV4 kao savršen odnos uloženo – dobijeno, te uživa njihovo veliko povjerenje. Mi smo se na kratko upoznali sa novom generacijom RAV4 modela te smo ponovo bili oduševljeni. Možda čak i više nego što je bio slučaj sa Corollom.

 

Dizajn – izvana nekonvencionalan, Toyotin. Jedan od najhrabrijih brendova kada je u pitanju dizajn automobila je definitivno Toyota i ne plaše se da izađu iz uobičajenih okvira. Međutim, s novom generacijom je primjetno da RAV4 postaje čistokrvni SUV i postaje ozbiljna alternativa mnogo skupljem Land Cruiseru. Legenda je legenda, ali RAV4 je zaslužio sve pohvale. Karoserija je u potpunosti zaštićena crnom plastikom na dnu. Jake, oštre linije dominiraju te je RAV4 izrazito muževni terenac.

 

Iznutra, RAV4 je maksimalno otmjen i moderan. Širina kabine vas ostavlja bez teksta, a pogled ispred vas vam stvara osjećaj da ste u još većem, moćnijem automobilu. Za izradu enterijera su korišteni samo najfiniji materijali, a tapacirung vrata je obložen mekanom kožom koja je itekako ugodna na dodir i  stvara vam posebno zadovoljstvo. Sve što je dotaknete u kabini je mekano. Japanci su zaista obratili pažnju na komfor i ugođaj.

 

Motor u testnom modelu je 2.5 litarski turbo benzinac sa Toyotinim hibridnim sistemom. Snaga od 222 KS čini ovaj terenac veoma okretnim i brzim, a u prilog ide i niža masa automobila u odnosu na rivale. Jedino bismo dodali još pogon na sva četiri točka da sve bude savršeno, koji testni model nije imao. Ipak, vjerujemo ovom automobilu te smo sigurni da bi se lako snašao van ceste i sa samo prednjim pogonom jer vam na raspolaganju stoji „hrpa“ elektronskih pomoći s kojima vam pogon na sva četiri točka i nije toliko potreban.

 

Sve u svemu, RAV4 se vratio na velika vrata. Bolji nego ikada. U svojoj dvadesetpetogodišnjoj historiji i pet generacija, RAV4 je od malog kompaktnog terenca, izrastao u ozbiljnog snagatora koji prijeti Land Cruiseru da mu preotme kupce. U njegovom segmentu, gotovo da nema konkurenciju te diktira trendove svojim rivalima.

22:25 | Jun 25, 2019

KOMENTARI (0)