VIJESTI / AKTUELNOSTI

Vrijeme je da kažemo zbogom Audiju R8

Mijenja ga e-tron GTR

 

Audi je donio odluku koju su gotovo svi očekivali. Njihov superautomobil R8 odlazi u historiju, a zamijeniće ga električni ekvivalent – e-tron GTR. Iako podržavamo napredak, mislimo da je ipak ovo preradikalna mjera te da je R8 mogao opstati kao hibrid. Takva opcija bi zasigurno bila mnogo bolje prihvaćena. U tom slijedu okolnosti imali biste dvije zadovoljne strane: s jedne strane, entuzijasti i ljubitelji old-school automobila bi na standardni pogon dobili električno pojačanje i bolje performanse, a s druge strane ni „zeleni“ se ne bi bunili jer takav automobil ne bi ni zagađivao previše.

 

Međutim, ljudi iz Audija po svaku cijenu žele proširiti e-tron porodicu. Do sada, predstavljeni su koncepti automobila koji bi trebali nositi oznaku e-tron, a ni jedan od njih nije bio sportski automobil. Ovime bi se napravila iznimka i Audi bi napravio korak ka elektrifikaciji kompletne ponude. Međutim, pitanje je koliko će biti uspješna e-tron porodica. Prvi pokušaj nije prošao najbolje. Upravo je R8 dobio e-tron, električnu izvedbu koja se nije proizvela ni u 100 primjeraka – razlog? Sigurno nije ekskluzivnost, već manjak interesovanja. Istini za volju, predstavljen je prije četiri godine kada električni automobili nisu bili u svom zamahu, međutim, ne vidimo da se nešto drastično promijenilo. A i zašto bi?

 

Potpuno razumijemo električne izvedbe standardnih, gradskih automobila. U gradu su itekako efikasni i bolji od standardnih automobila, međutim sportski automobili po nama moraju imati standardni pogon, a svakako je najbolji primjer Mercedes-AMG koji svoje modele planira elektrifikovati, ali za sada ne pomišljaju na prelazak na potpuno električni pogon. Za ljubitelje struje, tu je EQ brend.

 

Čak i ako bi novi e-tron GTR imao izvrsne karakteristike, ne mislimo da će zamijeniti R8 na adekvatan način. Tri elektromotora razvijaju ukupnu snagu od 650 KS. S pogonom na sva četiri točka, novi automobil bi od 0 do 100 jurio za nešto više od 2 sekunde. Domet e-tron GTR-a bi iznosio oko 480 km.

 

Daleko je 2022. godina. Mnoge stvari se mogu promijeniti do tada, a isto tako mogu ostati ovakve kakve jesu. Ni malo bajne za automobile s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem.

08:29 | Apr 23, 2019

KOMENTARI (0)