VIJESTI / TUNING

Za sreću je potrebno malo: BMW M2 sa 670 KS

m2comp

BMW M2 Competiton by G-Power

m2comp

BMW M2 Competiton by G-Power

m2comp

BMW M2 Competiton by G-Power

m2comp

BMW M2 Competiton by G-Power

Kad kažemo malo, ne mislimo baš na njegovu snagu...

 

BMW M2 je jedan od modernih BMW-ovih modela koje čak i oni najzagriženiji ljubitelji bavarske marke vole i prihvataju kao pravi, istinski M model. Kada je u pitanju M model, on mora biti beskompromisno brz i zabavan. A to M2 zaista jeste. Sa Competition paketom, stvari se dodatno poboljšaju, međutim, šta kada tunirate i poboljšanu izvedbu?

 

Da bismo to saznali bilo je potrebno da neko tunira M2 Competition i da nam odgovor. Ko bi drugi to uradio nego G-Power kojeg počinjemo ozbiljno voljeti i svrstavati među omiljene tunere. Šta je to G-Power uradio kako bi poboljšao M2 Competition? Šta se tu zapravo može poboljšati? Sa stanovišta običnog čovjeka, ne mnogo. Međutim, sa njihovog stanovišta, uvijek postoji prostor za poboljšanje.

 

Tako je M2 Competition koji fabrički ima S55 motor kao i veća „braća“ M3 i M4. Ovaj trolitarski redni šestak razvija 410 KS i 550 Nm obrtnog momenta što ga čini nešto slabijim u odnosu na njih. Međutim, G-Power je spremio osvetu većoj braći. Otrov se drži u malim bočicama, a dokaz za to je i ovaj G-Powerov M2 Competiton. Snaga automobila je podignuta na čak 670 KS i 860 Nm obrtnog momenta! Od 0 do 100 potreban je samo treptaj oka – 3,2 sekunde što ga čini samo desetinku sporijim od modela M5 Competiton! Šlag na tortu je njegova maksimalna brzina – čak 330 km/h.

 

Pitate se kako je postignut ovaj rezultat? Nama običnim smrtnicima, to izglea poput nuklearne fizike, ali G-Poweru je to bio rutinski „zahvat“. Izvršene su promjene na turbinama, ubačene su nove komponente za bolju efikasnost i naravno, više snage. Komponente turbine su povećane i olakšane za brži odziv i lakše okretanje propelera. Izduvni sistem je takođe izmijenjen kako bi se poboljšao protok izduvnih gasova, ali i povećala sigurnost.

10:11 | May 2, 2019

KOMENTARI (0)