SPORT / BH AUTOSPORT

Završen šampionat BiH na brdskim stazama

Poznata imena svih šampiona

 

Slatina je, baš kao i posljednjih 6 godina, bila domaćin finalne trke bh. šampionata. Klizava i tehnički zahtjevna staza je uvijek poseban izazov za sve vozače koji učestvuju na njoj, a zahvaljujući zavidnom nivou sigurnosti, izlijetanja su rijetkost. AKK Profesional je u skladu sa imenom, organizaciju trke odradio vrhunski te se vozači zadovoljni mogu vratiti svojim kućama.

 

U grupi Historic, pobjedu kao i šampionsku titulu odnio je Dane Milenović iz AK Spin. Sarajlija je odvezao vrhunski trku u Banja Luci, a poslužio ga je i njegov, ove godine neposlušni Fiat 128. Druga pozicija je pripala Harisu Memiševiću iz tuzlanskog SAK SPARK-a, dok je treći bio Cazinjanin Adis Abdić (AMK Extra Sport Cazin). Najveći tragičar bio je Armin Mujkanović kojem je bilo dovoljno samo da završi trku i osvoji titulu u grupi, međutim njegov Yugo je već u prvoj vožnji stao i time su svi snovi o tituli srušeni.

 

U klasi N2 Draško Cunjak i Amel Semanić su vodili veliku borbu za titulu. Nakon četiri trke, i Cunjak i Semanić su imali po dvije pobjede te je Slatina odlučivala prvaka. Na kraju, štoperica je govorila u korist Semanića. Ipak, pregledom automobila obojice takmičara ustanovljene su neregularnost. Sportska komisija je donijela odluku da diskvalifikuje oba takmičara, te je pobjeda na ovoj trci pripala Milanu Stojniću.

U klasi N3 nastupio je samo jedan takmičar, a to je Dragoslav Marinković iz AMKK Optima Motorsport Bijeljina. On je u svojoj prvoj brdskoj trci u karijeri imao cilj samo da završi trku, a uz dvije sigurne vožnje, došla je i prva pobjeda u karijeri.

 

U najslabijoj klasi grupe E1, E1-14, takmičilo se pet vozača, a pobjedu je odnio Mišel Radošević. Gledajući treninge, glavni favorit je bio gost iz Srbije, Marko Vukašinović, ali je peh u prvoj vožnji udaljio takmičara iz ASK Petro Max Novi Sad od pobjede u Banja Luci. Na kraju, osvojio je drugo mjesto, dok je treći bio šampion klase Vladimir Đukić.

 

Goran Dojčinović je sezonu okončao pobjedom u klasi E1-15. Dok su Vujasin i Hrnić vodili žestoku bitku, „Dojčin“ je konačno posložio sve kockice i slavio na kraju godine. Drugo mjesto i šampionsku titulu je odnio Dejan Vujasin koji je i prošle godine bio šampion, ali u klasi N2. Treće mjesto na trci, a drugo u poretku klase pripalo je Jasminu Hrniću kojem za utjehu ostaje titula prvaka na krugu.

 

Klasa E1-16 je dobila novog šampiona. Salih Ljubijankić  je nakon prošlogodišnjeg poraza, bez puno muke, vratio se na prvo mjesto u klasi. Na ovoj trci nije ni bilo njegovog glavnog konkurenta ove godine, Mladena Šoljića, te Ljubijankić nije ni morao da pretjerano forsira, kao i tokom cijele godine. Drugo mjesto pripalo domaćem takmičaru, Miloradu Driniću iz Banja Luke, dok je još jedan Banjalučanin, Marko Adamović, zauzeo treće mjesto i najniži stepenik podijuma.

 

Nakon višegodišnje pauze i čak deset godina od posljednje titule u klasi, Miroslav Josipović se ove godine vratio na stazu i osvojio šampionsku titulu. Iako se nadao da će se kao u najboljim danima trkati protiv Suada Hote, konkurencija je izostala, ali se nadamo već naredne godine izvrsnim dvobojima ovih maestralnih vozača. Druga pozicija je otišla u ruke Miladina Lučića u Subaru Imprezi WRX STI, a treći je bio Izet Murtić u Opel Vectri.

 

Foto: Aras Mundžić / Garage 78

14:42 | Sep 15, 2019

KOMENTARI (0)