SPORT / BH AUTOSPORT

Završeni treninzi za BT Kotor 2019.

Oktanski spektakl na Trojici

 

Danas su u Kotoru voženi treninzi za sutrašnju trku koja se boduje za FIA CEZ šampionat, Šampionat Crne Gore i Šampionat Hrvatske. Najviše takmičara je stiglo iz zemlje domaćina, Crne Gore, dok su hrvatski takmičari bili među brojnijima. Ovoga vikenda, vozači se bore sa 4,3 kilometra dugom stazom „Trojica“ koja uz Lovćen važi za najpopularniju stazu u Crnoj Gori.

 

Iako se radi o treninzima koji nemaju pravi rezultatski značaj, već takmičarima omogućuju da pronađu limit i na što bolji način upoznaju stazu, neki vozači su već na treninzima demonstrirali svoju moć. Jedan od njih je Vasilije Jakšić, aktuelni FIA CEZ prvak. On je na svojoj domaćoj stazi postavio već na treninzima rekord staze. Naravno, kako se radi o treninzima, rekord ne može biti zabilježen kao zvanični rezultat, ali sigurni smo kako Jakšić može ovaj rezultat sutra ponoviti, pa čak i poboljšati.

 

Najbrži takmičar u Grupi N je Ivan Bulatović koji je svoj standardni automobil Peugeot 306 SP zamijenio Mitsubishi Lancerom EVO. On je ostvario skoro četiri sekunde brže vrijeme od drugoplasiranog Manenice. Treće mjesto pripada Draženu Raduloviću koji za Bulatovićem kasni skoro 7 sekundi.

 

U Grupi A razlike su mnogo manje. Filip Magdić je nakon peha u Skradinu sa svojim Peugeotom stigao u Kotor s namjerom da pobijedi Antu Alduka koji mu predstavlja glavnog rivala u Kotoru. Nakon treninga, Magdić je odnio mini pobjedu. On je bio brži od Alduka za 1,2 sekunde. Svoju brzinu će morati potvrditi sutra kada je to najbitnije. Đuro Žmirak je ostvario treće najbrže vrijeme Grupe A.

 

Grupom E1 dominirali su gosti iz Hrvatske. Nakon peha na Sljemenu, Pereković je u Skradinu slavio pobjedu nad konkurencijom u grupi, a malo je nedostajalo za pobjedu u generalnom plasmanu. Čini se da se ni u Kotoru ta situacija nije promijenila te ga jedino tehnički kvar ili vozačka greška može skinuti sa prvog mjesta. A njegovu grešku će sigurno čekati Dejan Dimitrijević koji je na Sljemenu  iskoristio njegovo odustajanje i slavio na otvaranju sezone. Iako je njegov Seat za mnoge standarde odličan, teško se nositi protiv Perekovićevog Lancera. Njegov nastup sutra bi mogao biti upitan pošto je na drugom treningu odsutao. Još uvijek ne znamo da li se radi o tehničkom kvaru ili o izlijetanju. Treće mjesto pripalo je Mariju Jurišiću. On se ove godine trka sam protiv sebe pošto pravu konkurenciju nema. On je tako u nemogućoj misiji gdje nastoji uhvatiti momke sa duplo snažnijim automobilima nego što je njegov Audi A4 STW. Ipak, Mariju skidamo kapu jer taj zaostatak uopće nije toliki kolika je razlika u automobilima.

 

Najbrže vrijeme na treninzima postavio je upravo Domagoj Pereković. On je na drugom treningu popravio svoj rezultat i nadmašio Szasza koji nije vozio drugi trening. Treći je bio Dimitrijević, četvrti Bulatović, a peti Jurišić. Petar Dajak je bio drugi najbrži „formulaš“, a zaustavio se na šestom mjestu generalnog plasmana. Stijepo Manenica je sedmi najbrži, a Denis Nišević je u svom atraktivnom Renault Meganeu ostvario plasman na osmo mjesto. Top 10 su kompletirali Dražen Radulović i Nemanja Kašćelan koji je ubjedljivo najbrži u klasi E1-15.

16:52 | Jun 1, 2019

KOMENTARI (0)