VIJESTI / PREMIJERE

Zvanične fotografije novog Peugeota 208

p208_e

Peugeot e-208

p208_e

Peugeot e-208

p208

Peugeot 208

p208

Peugeot 208

p208

Peugeot 208

Futuristički i mladalački

 

Peugeot je objavio zvanične fotografije novog Peugeota 208. Prije par dana stigla je fotografija koja je neplanirano procurila među medijima. Novi 208 stiže otprilike mjesec dana nakon što je njihov glavni rival iz Francuske, Renault, predstavio petu generaciju Clia. Poredeći 208 i Clia na fotografijama, Clio, žao nam je, ali radije biramo 208.

 

Nakon brojnih špijunskih fotografija kamufliranog prototipa, znali smo gotovo i do najsitnijih detalja šta nas očekuje sa novim 208. Ono u čemu se ogleda veličina ove marke, ali i jedan od razloga njihove popularnosti u svijetu jeste činjenica da čak i u malim, jeftinijim modelima nude dašak luksuza i dizajn kakav se nudi u visokim klasama. Tako novi 208 prati atraktivni dizajn Peugeota 508. Slobodno možemo reći da trenutno u B-segmentu ne postoji atraktivniji automobil od novog 208.

 

Novi 208 je dobio full-LED prednja svjetla po uzoru na njihovu limuzinu. Kao i na 508, iznad masivne maske hladnjaka, nalazi se oznaka modela, prisjećanje na neke modele iz daleke prošlosti. Peugeotov fenomenalni i-Cockpit je stigao i u 208. Digitalni instrumentalni klaster je montiran visoko, a ekran osjetljiv na dodir je dostupan u tri veličina: 5, 7 i 10 inča. Većina kontrola je integrisana u infotainment sistem, dok su fizička dugmad gotovo nestala. Visokosjajne crne površine ukombinovane su sa karbonskim površinama, ističući sportski duh automobila.

 

Ponuda motora „favorizuje“ benzinske motore. Čak tri trocilindarska 1.2 litarska turbo PureTech benzinca nalaze se u ponudi. Najslabiji od 75 KS dolazi uparen sa petostepenim ručnim mjenjačem. Srednji, od 100 KS dolazi sa šestostepenim manuelnim ili osmostepenim EAT automatikom. Najjači, PureTech 130 dolazi isključivo sa osmostepenim automatikom. Jedini dizelski motor je 1.5 litarski BlueHDI od 100 KS sa šestostepenim manuelnim mjenjačem. Svi motori zadovoljavaju stroge Euro6.d standarde.

 

Najveća novost je potpuno električni, e-208. Električna izvedba ima motor jačine 136 KS i obrtni moment od 260 Nm. Od 0 do 100 ubrzava za 8,1 sekundu u sport modu. Kapacitet baterija iznosi 50 kWh, a svoje mjesto su našle ispod prtljažnika što znači da ne postoji negativan uticaj na zapreminu. Deklarisani domet prema WLTP standardima iznosi 340 km što je realnije, dok prema NEDC standardu automobil bi trebao preći čak 450 km.

 

Zvanično predstavljanje novog 208 nas očekuje u Ženevi, a biće dostupan u nekoliko paketa opreme. Osnovni model posjeduje paket opreme Access, dok je najbolji mogući paket kao i inače GT Line. Između njih, kupci mogu birati još i pakete Active i Allure.

08:19 | Feb 25, 2019

KOMENTARI (0)