VIJESTI / PREMIJERE

Zvanično predstavljen novi Seat Leon

seat

Seat Leon

seat

Seat Leon

seat

Seat Leon

seat

Seat Leon

seat

Seat Leon

seat

Seat Leon

seat

Seat Leon

seat

Seat Leon

seat

Seat Leon

Španski Golf doživio evoluciju u dizajnu kao i „bratski“ modeli iz Škode i Volkswagena

 

Večeras je zvanično predstavljen novi Seat Leon. Četvrta generacija španskog kompakta predstavljena je u izdanju kakvo smo manje – više očekivali, a samo uzbuđenje i nezivjesnot su splasnuli kada smo već prije premijere vidjeli Leon bez trunke kamuflaže te smo se upoznali s njim i prije vremena.

 

Ipak, sada konačno možemo dati zvanični uvid u novu generaciju Leona koja prati novi dizajnerski smjer kompanije iz Martorella. Vidno inspirisan konceptnim Cupra Formentorom. Generalno, Leon se nije previše promijenio. Recept je ostao dosta sličan, uz nekoliko novih detalja koji ga razlikuju od prošle generacije, a nalaze se na prednjem i zadnjem kraju.

 

Već sprijeda vidimo novu masku hladnjaka, klaster svjetala i potpuno novi branik Leona. Masku i svjetla smo već vidjeli u produkcijskoj varijanti Seatovog najvećeg SUV-a Tarraco te prednji kraj neodoljivo podsjeća na taj model. Upravo to lice će krasiti većinu novih Seatovih modela koji će biti predstavljeni u budućnosti. Zadnji kraj je pojednostavljen, uglađen, a karakteriše ga LED traka koja povezuje kućišta zadnjih svjetala i proteže se preko cijelih vrata prtljažnila. Ispod „S“ loga kompanije Seat, nalazi se i novi logotip modela Leon.

 

Enterijer Leona nikada nije bio moderniji, a to je nešto što karakteriše i novi Golf, ali i novu Octaviju. U principu, Volkswagen Grupacija je odlučila da napravi univerzalni paket za C-segment koji podrazumijeva potpuno digitalni klaster instrumenata što do sada nismo viđali u ovom segmentu. Leon je oduvijek imao sportski duh te je u tom tematskom smjeru dizajniran i enterijer. Ispred vozača se sada nalazi novi, trokraki upravljač, dok sve orijentisano ka vozaču uz novi dizajn ručice mjenjača.

 

Novi Seat Leon će pored benzinskih i dizelskih motora, biti dostupan i u hibridnoj varijanti. Benzinci će se nuditi sa trocilindarskim 1.0 TSI motorima od 90 i 110 KS, dok će četverocilindrične motore predstavljati 1.5 TSI sa 130 i 150 KS, a najsnažniji 2.0 TSI razvija 190 KS i dolazi isključivo sa DSG automatikom. Jače izvedbe 1.0 TSI i 1.5 TSI motora će biti dostupne sa blagim hibridnim varijantama, a u oba slučaja će Leon imati isključivo DSG mjenjač. Dizelaši imaju samo jednog predstavnika, a to je 2.0 TDI u dva nivoa snage: 115 i 150 KS.

 

Kao i Golf u GTE i Octavia u iV izvedbi, Leon će biti dostupan i kao punjivi hibrid. Pod haubom će biti 1.4 TSI motor uparen sa elektromotorom i šestostepenim DSG mjenjačem, a napajanje elektromotora ide iz baterija od 13 kWh. Ukupna snaga sistema iznosi 204 KS i ima domet od 60 km koristeći isključivo električnu energiju.

 

Novi Leon na evropsko tržište stiže u drugom kvartalu 2020., dok uskoro možemo očekivati i novog Cupra Leona.

19:41 | Jan 28, 2020

KOMENTARI (0)